Måske et dumt spørgsmål, men har brug for hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

nu er det sådan at jeg er på p-piller, og tager min mens en uge før tid, gider ikke have den, når jeg står og skal til byfest i næste weekend. og min krop kan ikke med at jeg bare hopper den over.
Men havde sex med manden igår
og han kom i mig, godt nok er jeg jo som sagt på pillen, men kan jeg blive gravid alligevel, hvor længe kan sæden "leve" oppe i kvinden ? gider jo ikke holde pause hvis jeg kan blive gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

MetteS81

Anonym skriver:

nu er det sådan at jeg er på p-piller, og tager min mens en uge før tid, gider ikke have den, når jeg står og skal til byfest i næste weekend. og min krop kan ikke med at jeg bare hopper den over.
og han kom i mig, godt nok er jeg jo som sagt på pillen, men kan jeg blive gravid alligevel, hvor længe kan sæden "leve" oppe i kvinden ? gider jo ikke holde pause hvis jeg kan blive gravid..

Nej, så længe du er på p-piller blir du ikke gravid...heller ikke under den uge hvor du holder pause pga menstraution og ikke tager dem

Sæden kan vistnok leve i 3-4 dage deroppe...  

Anmeld

28. juli 2011

Bom

Er der ikke noget med at man godt må forlænge perioden, men ikke forkorte den?? Sådan er det ihvertfald med mine p piller..
Så sommer sumarum er at du da bare tager en uge ektra, så får du ikke mens til by fest og chancen for at blive gravid er der hellere ikke..

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Er der ikke noget med at man godt må forlænge perioden, men ikke forkorte den?? Sådan er det ihvertfald med mine p piller..
Så sommer sumarum er at du da bare tager en uge ektra, så får du ikke mens til by fest og chancen for at blive gravid er der hellere ikke..

Hey ja det var ikke nogen dum ide. det havde jeg slet ikke lige tænkt over.. :p

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Nej, så længe du er på p-piller blir du ikke gravid...heller ikke under den uge hvor du holder pause pga menstraution og ikke tager dem

Sæden kan vistnok leve i 3-4 dage deroppe...  

Nej jeg mente det nok, men kom ski pludselig i tvivl..
tak for dit svar

Anmeld

28. juli 2011

Novbaby

Anonym skriver:

Puha den er svær! Jeg spiste mine P-piller HVER DAG på samme tidspunkt i døgnet, og når jeg havde menses brugte vi kondom! Og idag har jeg en dejlig datter på 10 mdr! så det ikke altid til at regne med

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Novbaby skriver:

Puha den er svær! Jeg spiste mine P-piller HVER DAG på samme tidspunkt i døgnet, og når jeg havde menses brugte vi kondom! Og idag har jeg en dejlig datter på 10 mdr! så det ikke altid til at regne med

Nej lige præcis. det er sku noget bøvlet noget det sætter i hvert fald tankerne i gang..

Anmeld

28. juli 2011

MetteS81

Anonym skriver:

Nej jeg mente det nok, men kom ski pludselig i tvivl..
tak for dit svar

Velbekommen

Anmeld

28. juli 2011

de-wett

Anonym skriver:

husk på der stadig er en chance på pillen for at blive gravid. Jeg blev selv gravid på pillen .

Men nej det skulle der ikke ske noget ved. Tror rolig du kan stoppe og få din mens før tid.

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

husk på der stadig er en chance på pillen for at blive gravid. Jeg blev selv gravid på pillen .

Men nej det skulle der ikke ske noget ved. Tror rolig du kan stoppe og få din mens før tid.

Jep I know. men der er jo en risiko ved alt efterhånden

Tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.