Gravid og golf..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.964 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

FrkDitte

Er der nogen der ved om det er "usundt" at spille golf når man er gravid? Jeg var ude og spille i går, (er vistnok ca 4+3) og tænkte bare om det stræk man får fra skulder til mavemusklerne når man svinger køllen er "farligt"?

Knus D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

morethanperfect

FrkDitte skriver:

Er der nogen der ved om det er "usundt" at spille golf når man er gravid? Jeg var ude og spille i går, (er vistnok ca 4+3) og tænkte bare om det stræk man får fra skulder til mavemusklerne når man svinger køllen er "farligt"?

Knus D.

Det ved jeg ikke .. Men jeg var ude og spille en del gange da jeg var gravid

Anmeld

28. juli 2011

Muffinmus

hvis det ikke gør ondt på di kan du godt:-)

Anmeld

28. juli 2011

Isabella_mor

det tror jeg ikke du skal være bange for.. man kan jo stadig dyrke sport selvom man er gravid... fitness osv...   så længe kroppen tillader det uden smerter der ikke er normale.. her tænker jeg du kender smerten hvis man har trænet og ens muskler er lidt ømme.. det er den normale smerte.. smerte ud over det, bækken og mave, så skal man tage det roligt.. men GOLF.. er det ikke bare en chiller sport... det tror jeg sgu ikke der sker noget ved  

Anmeld

28. juli 2011

FrkDitte

isabellamor skriver:

det tror jeg ikke du skal være bange for.. man kan jo stadig dyrke sport selvom man er gravid... fitness osv...   så længe kroppen tillader det uden smerter der ikke er normale.. her tænker jeg du kender smerten hvis man har trænet og ens muskler er lidt ømme.. det er den normale smerte.. smerte ud over det, bækken og mave, så skal man tage det roligt.. men GOLF.. er det ikke bare en chiller sport... det tror jeg sgu ikke der sker noget ved  

Tak for svar..

chiller og chiller sport.. hehe..man går godt nok bare rundt.. men når den lille dumme bold skal slås af h...... til så bruger man (eller jeg ihvertfald ) mange kræfter i selve svinget..hvor man får et stræk næsten hele vejen gennem kroppen; ryg, mave, lår og arme... specielt når man driver.. Det er jo sådan en ret pludselig bevægelse..

men så længe det ikke gør ondt så bliver jeg ved

Knus D.

Anmeld

28. juli 2011

mortilnoahogmelina

NU har jeg fulgt lidt med på sidelinjen med dine test .
Kan jo næsten forstå at du er gravid ?
Har du været hos lægen ?

Anmeld

28. juli 2011

SjeBets

FrkDitte skriver:

Knus D.

jeg fik at vide af min læge, jeg måtte dyrke det jeg ville så længe jeg ikke pressede min krop for meget. 

Jeg selv red, til jeg var rimelig langt henne og startede stævner til jeg var 8 -10 uger henne. Men fik så forbud fra min daværende mand.

Anmeld

28. juli 2011

FrkDitte

Pernille08 skriver:

NU har jeg fulgt lidt med på sidelinjen med dine test .
Kan jo næsten forstå at du er gravid ?
Har du været hos lægen ?

nej, det skal jeg d. 15. august

Anmeld

28. juli 2011

baby012

det tror jeg ikke du skal være bange for  

- bare husk at stoppe hvis du får ondt.. 

Anmeld

28. juli 2011

FrkDitte

gravid20 skriver:

det tror jeg ikke du skal være bange for  

- bare husk at stoppe hvis du får ondt.. 

naturligvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.