Kærligheden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvornår ved man med sig selv at det er forbi, at man vil slippe faren til sine to børn.
Mange vil nok sige 'at det er man ikke i tvivl om', men hvad hvis jeg er?
Vi dyrker ingen sex, er som gode venner, mine følelser er små. Er meget uenige, skændtes. Er 'bare mor og far sammen.

Men jeg har en ufattelig tryghed...... Den kan jeg ikke slippe for nogen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

baby012

jeg ville nok starte med noget perterapi for at se om forholdet kunne reddes, men altså. skriv en liste med posetive / negative ting ved jeres forhold, det plejer at være en øjen-åbner ... 

håber det bedste for dig 

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Man er heller ikke i tvivl når man er klar..

Men det der tryghedsbehov er der vel egentlig altid - det er vel derfor man også ofte falder i eks-kæreste-fælden

Men det behov forsvinder nok først hvis han virkelig sårer dig eller at du får følelser for en anden.. eller laaangsomt med tiden.

Det tror jeg....

Anmeld

28. juli 2011

Sabsy

gravid20 skriver:

jeg ville nok starte med noget perterapi for at se om forholdet kunne reddes, men altså. skriv en liste med posetive / negative ting ved jeres forhold, det plejer at være en øjen-åbner ... 

håber det bedste for dig 

Den har jeg prøvet - det er knald eller fald! Da mig og min ekskæreste lavede den gik vi fra hinanden..

Anmeld

28. juli 2011

baby012

Ja okay, :/ hvad med at tage en weekend tur sammen og genfinde gnisten ?

Anmeld

1. august 2011

mortilflere

Her i hytten har vi aftalen at følte en af os sådan , så var det ikke slut før vi havde været igennem et forløb på 10 timer hos en par terpi , så vi i det mindste kan sige til ungerne vi prøvede sg og at vi kunne snakke ok sammen

Held og lykke med dine valg

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvornår ved man med sig selv at det er forbi, at man vil slippe faren til sine to børn.
Mange vil nok sige 'at det er man ikke i tvivl om', men hvad hvis jeg er?
Vi dyrker ingen sex, er som gode venner, mine følelser er små. Er meget uenige, skændtes. Er 'bare mor og far sammen.

Men jeg har en ufattelig tryghed...... Den kan jeg ikke slippe for nogen......

Du kan sagtens være i tvivl 

De fleste mennesker har gode sider, og de fleste af os er sådan indrettet at tiltrods for at vi ved hvor dårlige nogle mennesker kan være for os så er deres positive sider svære at give slip på...

Det vigtigste er at finde fordele og ulemper, måske overveje om man kun skal være weekend kæreste for en periode så man ikke er sammen i hverdagene, også som en anden siger bør man prøve parterapi for at kunne se sig selv og sine unger i øjnene og sige vi prøvede sku virkelig alt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.