Slut med nat-pat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Gryer

Vi stoppede med nat-babsen mandag i sidste uge og første nat var Lui ked af det i en times tid og har siden sovet fra 21.30 til 06/07 stykker i ét stræk. Det var helt vildt som jeg bare har ligget og vækket ham med mælkebabserne åbenbart - for før vågnede han hver/hver anden time. Nu har han så de sidste 2 dage vågnet ved 04-tiden og han er så ked og hys - og intet hjælper - og han sover først ved 06-tiden igen.Han er vel ikke sulten, når han i en hel uge har sovet fint uden mad - og han spiser rigtig godt i løbet af dagen...? Nogen bud på "nattemonsteret"? >( Har det mon stadig noget med babserne at gøre eller er der mon noget i gære jeg ikke helt har fanget...?

(Skønne billeder by the way - sjovt at få ansigt på navnene fra NB) ;)

Gry.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Sille

har selv et nattemonster....8D

Kan det være drømme, eller udviking der gør det??? Ved det ikke.. ville bare lige sende lidt trøst fra en træt mor til en anden..

håber i snart får lidt mere nattero igen..

-sille

Anmeld

28. februar 2008

Kaufie

Vi stoppede nat-amningen fredag i forrige uge - dvs næsten 2 uger nu. Før fik William bryst 2-3 gange (ca kl 22 - 01 og 04)

De første par nætter vågnede William på de vante tidspunkter - men fik kun sin far. Og der var ingen prolemer med at få ham lullet i søvn igen - før kl 4 ca, så måtte mor frem med babs. Men han bliver så også puttet kl 19.

Men....de seneste par dage er mønsteret vendt lidt - nu er jeg på banen om natten igen (far er på skole, så han skal jo gerne være frisk) - og det er stadig lidt mere problematisk for mig at putte William når han vågner efter midnat - så han har fået bryst kl 01 ca. Det er jeg lidt irriteret over (selvom det jo er min egen skyld) for det var netop den amning, jeg helst ville slippe for, så jeg fik søvn 22-04 i et stræk. Og det hjælper ikke engang at give ham bryst - for han vågner en masse gange indtil kl 6, hvor vi står op.

Der er vist også noget med et udviklingsspring omkring den alder William har nu (29-30 uger) hvor de opdager, at mor kan "forsvinde" - og DET har William ihvert fald opdaget - han skal godt nok være optaget for ikke at opdage hvis jeg lige forlader rummet to sekunder. Måske derfor han søger tryghed ved at kunne tilkalde mig om natten.

Mette, der ved hvordan du har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.