Pipkukkeren skriver:
Jeg kigger med - for her har vi heller ingen rytme. Aske er snart 3 måneder og jeg vil meget gerne høre om man selv kan gøre noget for at få nogle gode rytmer!
Aske sover gerne to lure i løbet af dagtimerne, en og formiddagen og en sidst på eftermiddagen/aften.. Lurene er dog oftest korte, man skal virkelig være over ham for at få ham til at tage en ordentlig lur (være ved ham når han siger den mindste lille lyd og give ham sutten) - ellers er han lysvågen på nul komma fem!
Ellers power napper vi gerne her hjemme... 2*½ time i dagtimerne er meget normalt!
Line
Det lyder nøjagtig ligesom Villads.. I mødregruppen omtaler vi de trælse perioder for faser, som vi bare skal igennem og som nok snart er overstået
Her til aften sov han først kl 22.30... godt min mor var har og tog lidt over, for ellers føler jeg virkelig han hænger i mig!!
Nogengange trænger man bare til lidt alene-tid, og det synes jeg godt nok er svært lige pt... Nu er jeg begyndt at sætte ham i skråstolen, når jeg fx skal i bad eller tømme opvaskeren...så sidder han og kigger på mig imens og morer sig gevaldigt 

Anmeld