Mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Millesmammi

Lidt for hyggens skyld:-).Hvor langt er i henne og har i nogen bestemte tidspunkter hvor i mærker liv? Jeg er selv i 22. Uge, og mærker liv hver aften når jeg har lagt mig i sengen, og hver morgen, rigtig tidligt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Millesmammi skriver:

Lidt for hyggens skyld:-).Hvor langt er i henne og har i nogen bestemte tidspunkter hvor i mærker liv? Jeg er selv i 22. Uge, og mærker liv hver aften når jeg har lagt mig i sengen, og hver morgen, rigtig tidligt :-)

Jeg var tidligt ude for en første gangs gravid. Kunne mærke noget allerede i uge 16 og nu 22+ mærker jeg liv hver dag. Spark og når baby holder fest derinde, hehe. 

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

32+ og det er hele tiden hver dag, men hun sover oftes lige en time længere end jeg gør og det er netop om morgen man helst vil have et spark, så man ved alt er godt derinde.

Anmeld

27. juli 2011

Madam Blå

Millesmammi skriver:

Jeg mærkede hende regelmæssigt fra uge 16 ca. Er nu 24+6, og nu er der hele tiden gang i den. En halv times fest, efterfulgt af en halv times søvn.. Og sådan kører det

Til at starte med mærkede jeg primært noget om aftenen. Nu er hun der hele tiden, og sparker bare igennem! Vi har fået set hendes lille bitte fod Er så overrasket over, hvor stærk hun er allerede.. Synes det er så vildt at se, når maven virkelig hopper fra den ene side til den anden. Men dejligt er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.