vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2008

Balderson

Jeg har fået af vide fra min sp at de søde små kun må få 400 ml. vælling om dagen...

Så jeg gør det at når min guldklump får morgenmad ved 05.30 tiden så er det en mælkeflaske og så den flaske der kommer derefter er med vælling.. Der går kun 90 minutter imellem de 2 flasker...

og så sørger jeg for at den flaske han skal have inden sengetid imellem 18.00 - 18.30 tiden er vælling og det gør at han sover tung og godt...

Min dreng kan sagtens blive sulten igen, selvom det kun er 2 timer siden han har spist...

Han spiser/drikker flere flasker om dagen, så jeg er ikke oppe om natten og give flaske..

Jeg kan helt sikkert mærke en forandring i soverytmen, dengang jeg begyndte at give min guldklump vælling... Han sov så meget mere igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

eliasogmor

Annikaa skriver:

okay takker for opskriften...

og- hehe er der noget der hedder det tak skal du have

der skal også modermælks erstatning i........mm svarende til 2 dl vand....

Anmeld

27. december 2008

fam.4xc

vælling har aldrig haft effekt på mine piger så derfor er jeg ik til den store hjælp, men ville da måske mose en banan istedet

Anmeld

27. december 2008

A.

fam.4xc skriver:

vælling har aldrig haft effekt på mine piger så derfor er jeg ik til den store hjælp, men ville da måske mose en banan istedet

her virker vælling han spiser 300ml til nat tror så ikke at han b liver mere mæt af lidt moset banan..

Anmeld

27. december 2008

Christinahr

fam.4xc skriver:

Det var også min tanke. Her virkede vælling på ingen måde, men det gjorde tilgengæld grød og frugt

Anmeld

28. december 2008

...

Har i prøvet med noget grød i stedet?

eller i hvert fald starte på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.