carina mor til timmi og hans lille bror skriver:
hej ved ikk lige hvor jeg skulle skrive det her henne men faren til vores søn har ikk en fast bolig eller noget og når han har vores søn der nede så flytter han meget rundt på ham både mellem hans mor og far og vores søn er ku snart og bliver meget hurtigt rundt forvidet hvis der sker for meget omkring ham og der er ikk faste rammer for hm 
og ¨år ikk og vide hvor de er og det har jeg da rat til????
ps.. hva skal jeg gøre
kan han godt få ham der ned eller skal jeg lade ham blive hjemme til han har sin ejen bolig???
hvad de laver hvor de er osv når han er på samvær rager faktisk ikke dig.. sorry to say, men sådan er det.. :/ Jeg er selv mor til et delebarn, og har ingen ret what so ever til at vide hvor de er og hvad de laver så længe de bliver indenfor landets grænser..
hvis i har en aftale igennem statsforvaltningen, så nej, så kan du ikke bare beholde ham hjemme ved dig.. og vil heller ikke råde dig til det, for dit barn har behov for sin far ligeså meget som han har for dig..
har i ikke en aftale gennem statsforvaltningen, jamen så kan du godt holde ham hjemme og bede faderen søge samvær gennem dem, og så længe han har været god til at overholde de aftaler i har haft om hvornår han skal hente og aflevere, ja så får han ham højst sandsynlig på samme måde som han har nu.. Men vil ikke råde dig til det..
om han har egen bolig eller ej er ligemeget, for så længe de ikke sover under åben himmel, så er han jo ikke uden bolig i den forstand..
Anmeld