Min søn vil ik ammes godnat mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Davidsen87

Er så ked af det  Min søn på næsten 11mdr vil ik ammes godnat mere, han vil heller ha sin sut  Er bare slet ik klar til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Fru Nielsen

Neeej, men det er din søn også tror jeg desværre ikke der er så meget at gøre.... Tror bare du skal klappe dig selv på skulderen og være stolt over du har kunne gøre det så længe, det vil mange misunde dig...

Det er jo en del af deres udvikling, og den må vi som forældre jo følge selvom det kan føles underligt nogen gange, for hold op de bliver store de kære børn....

Anmeld

27. juli 2011

Davidsen87

Men men men det gør ondt, at min "lille" dreng er blivet stor

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

Ja det kan være hårdt at indse! Men det er et meget normalt tidspunkt at han springer fra patten på, mange gør det endnu tidligere. Og han har heller ikke brug for din mælk mere, så selvom det er svært, så tænk på at det er det bedste for ham, og at I stadig kan have nærhed på andre måder!

Anmeld

27. juli 2011

2721

Årh hvor jeg kender følelsen, Min søn sagde fra dagen før han 1 års fødselsdag, det var super hårdt. Men han ville ikke mere. Jeg har ikke så mange trøstende ord, da jeg stadig selv "sørger" lidt
Men kæmpe

Anmeld

27. juli 2011

MetteMTH

Davidsen87 skriver:

Er så ked af det  Min søn på næsten 11mdr vil ik ammes godnat mere, han vil heller ha sin sut  Er bare slet ik klar til det

bare det var mig..

Anmeld

27. juli 2011

Davidsen87

Mange taak for de søde ord  Min søns far forstår det bare slet ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.