afføring op til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Anonym trådstarter

Godaften

Ja undskyld emnet.....

Men sagen er den at jeg normalt, også når jeg ikke er gravid lider af forstoppelse. Ikke fordi jeg er syg, men simpelthen bare fordi jeg holder mig ene og alene af den grund at jeg ikke bryder mig om at gå på wc for at lave bummelum....

Men nu med 3 uger til termin skal jeg ellers lige love for at der er gang i sagerne og jeg an overhovedet ikke holde mig som jeg normalt kan.

Har hørt lidt om at kroppen tømmer sig selv ud inden fødsel, men er det noget den gør SÅ tidlig eller betyder det at man er mere end 3 uger tæt på??

Jeg har bestemt ikke fast aff, så er bange for at hvis jeg går i fødsel snart at jeg så ikke kan holde på det under fødslen..... Ville være et maridt!

Mvh Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Wugs

Du bliver tilbudt lavement inden fødslen, så du er helt tømt inden. Så er den bekymring ude af verden...

Anmeld

28. juli 2011

Muffinmus

maveinfektion måske...både min datter og jeg og flere andre har haft det nu her:-) varer 3-10 dages tid.

Men jo, nogle gange hjælper modernatur, men så er det jo som regel lige før hvis det skal have den rigtige effekt, og det ved kroppen jo godt.

For mig har min krop gjort det før hver fødsel, hver aften og har fået veer 1 gang inden for 5 time,r og 2 gang var det  indenfor 1 times tid:-)

Anmeld

28. juli 2011

MortilCilas

Jeg havde ikke hård mave, tvært imod under min graviditet, men nok fordi jeg spiste så mange halsbrandstabs. Men morgen hvor min fødsel gik igang, var der også gang i mit tarmsystem, men min krop var helt "ren" da jeg fødte, der kom ingen ting, og blev tilbudt lament, men da min krop havde klaret det selv, sagde jeg nej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.