Billige kjoler til mor - str. L :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
455 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Mette.

Jeg har lige ryddet lidt op i skabet, og fandt 4 kjoler som aldrig bliver brugt. De sælges derfor meget billigt.

Billede 1: H&M oversize kjole/t-shirt, str. M - 20 kr. God med brugt.

Billede 2: Second Female, str. L - 50 kr., Nypris 500 kr. Næsten som ny.

Billede 3: Second Female, str. L - 40 kr. nypris 500 kr. God men brugt, og som ses på billede 4 er der kommet et par bitte små huller, da jeg har hængt fast i noget med kjolen, men ses ikke når den er på.

Billede 5: Vero Moda, str. L, sendes gratis mod betaling af porto. God men brugt/slidt - perlerne på snorerne ved halsen har mistet noget af farven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Mille83

Mette. skriver:

Jeg har lige ryddet lidt op i skabet, og fandt 4 kjoler som aldrig bliver brugt. De sælges derfor meget billigt.

Billede 1: H&M oversize kjole/t-shirt, str. M - 20 kr. God med brugt.

Billede 2: Second Female, str. L - 50 kr., Nypris 500 kr. Næsten som ny.

Billede 3: Second Female, str. L - 40 kr. nypris 500 kr. God men brugt, og som ses på billede 4 er der kommet et par bitte små huller, da jeg har hængt fast i noget med kjolen, men ses ikke når den er på.

Billede 5: Vero Moda, str. L, sendes gratis mod betaling af porto. God men brugt/slidt - perlerne på snorerne ved halsen har mistet noget af farven.

Er forelsket i nummer 4, jeg betaler gerne porto 

Anmeld

27. juli 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Er forelsket i nummer 4, jeg betaler gerne porto 

Den er din så, jeg kan sende den for 21 kr., som b-brev. Send mig en pb med din adresse, så sender jeg kontooplysninger tilbage og sender kjolen i morgen. 

Anmeld

27. juli 2011

Mille83

Mette. skriver:

Den er din så, jeg kan sende den for 21 kr., som b-brev. Send mig en pb med din adresse, så sender jeg kontooplysninger tilbage og sender kjolen i morgen. 

Har sendt dig PB, er der lynlås i den blå fra Second Female, og er der plads til store bryster  Haha 

Anmeld

27. juli 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Har sendt dig PB, er der lynlås i den blå fra Second Female, og er der plads til store bryster  Haha 

Den er lilla. Men kan godt se den ser lidt blå ud. Nej, men der er elastik, eller smock tror jeg det hedder på ryggen, så den giver jeg en del. Jeg bruger selv 80E og der er yderlige lidt mere plads, så ja, det vil jeg mene.  Tror du det kan bruges?

Anmeld

27. juli 2011

Mille83

Mette. skriver:

Den er lilla. Men kan godt se den ser lidt blå ud. Nej, men der er elastik, eller smock tror jeg det hedder på ryggen, så den giver jeg en del. Jeg bruger selv 80E og der er yderlige lidt mere plads, så ja, det vil jeg mene.  Tror du det kan bruges?

til 40 kr så tager jeg da den med 

Anmeld

27. juli 2011

Mette.

Mille83 skriver:

til 40 kr så tager jeg da den med 

Perfekt, porto bliver maks 30 kr., så hvis vi siger 65 kr., i alt for begge kjoler og porto, er det så en ok med dig?

Anmeld

27. juli 2011

Mille83

Mette. skriver:

Perfekt, porto bliver maks 30 kr., så hvis vi siger 65 kr., i alt for begge kjoler og porto, er det så en ok med dig?

Deal, overfører med det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.