Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lenec skriver: det koster, med dem jeg plejer at lave, for matrialer strøm, farve, bagepapir,kørsel, forsendelse, ca 15.00 kr pr person,
det koster, med dem jeg plejer at lave, for matrialer strøm, farve, bagepapir,kørsel, forsendelse, ca 15.00 kr pr person,
hej ang. kage jeg spurgte efter en cars kage. men ville lige hører i hvilken by du bor i? for at se om det er meget langt har en dreng som så gerne vil ha sådan en kage nemlig
mvh Tina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Espergærde
Da jeg ikke kan slette indlægget, skriver jeg her, Så alle regler bliver fulgt.
Jeg/man må kun lave kager, i godkendt køkken, eller hjemme hos den som skal have kagen, så hvis du skal have en kage, bliver det efter levnelsmiddelstyrrelsens regler.
Hej
Vi skal holde barnedåb d. 16 juni, og har i den forbindelse endnu ikke fundet et sted at bestille en kage.
Kagen skal være til ca. 50 personer (gerne to kager)
Vi bor i københavn.
Har du lyst til at hjælpe?
hvad vil du ca tænke at du skal have for en kage til 22 personer.. og ja jeg er lidt sent ude for i så fald er det til søndag den 10 juni
Jeg har sendt jer en pb.
Sukker og fedt afgift, er steget det er det også hvis jeg skal lave en kage,ca fra 20.00 kr og opefter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128