Nu ved jeg ikke om vedkommende der sagde sådan til dig kender hele jeres baggrundshistorie??? For hvis det er første og eneste gang I har mistet, kan jeg måske godt forstå vedkommendes reaktion, for min første tanke er, at hvis man bliver væltet så meget af pinden ved at miste en enkelt gang, så må der ligge noget mere bag, som ikke kun handler om at man er ked af at have mistet.
- Jeg håber ikke jeg blir misforstået, for jeg mener bestemt ikke det er en lille ting at miste MA/SA eller lign, men det er jo slet slet ikke unormalt. Det sker jo rent faktisk for ret mange, at man mister en enkelt gang. Det er jo naturens måde, at sortere ikke levedygtige fostre fra.
Tilgengæld så syns jeg ikke vedkommende kan være bekendt at komme med sådan en dum kommentar hvis vedkommende kender til din/jeres historie. Så er det bare koldt og ondt sagt. Vedkommende burde derimod bakke dig op, og støtte dig i fx. at komme til en psykolog. Personen der har sagt sådan til dig, må mangle empati!!!
Jeg håber du/I får søgt jer noget hjælp, så i kan komme hele ud på den anden side.
Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden, samt en baby så hurtig som muligt 
KH Jo
Her er hendes og morfarens kommentarer i 3 andre forskellige situationer...
1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)
2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)
3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling... 
Anmeld