Er lidt paf... Hvad synes i...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

modesty

Vedkommende mente også for et par år siden at jeg skulle stoppe min mands og mit forhold... Så han kan få en ny kone der kan få børn...

Jesus Christ! Hvis der var en ven eller et familiemedlem der sagde sådan til mig, ville den person blive skåret ud af mit liv permanent. Sikke da en idiot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

Vi kan desværre ikke adoptere..

Åhhhhhh jeg sender jer alt mulig babystøv

Det skal bare være jeres tur snart

Du skal jo også være moar

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

Nu ved jeg ikke om vedkommende der sagde sådan til dig kender hele jeres baggrundshistorie??? For hvis det er første og eneste gang I har mistet, kan jeg måske godt forstå vedkommendes reaktion, for min første tanke er, at hvis man bliver væltet så meget af pinden ved at miste en enkelt gang, så må der ligge noget mere bag, som ikke kun handler om at man er ked af at have mistet.

- Jeg håber ikke jeg blir misforstået, for jeg mener bestemt ikke det er en lille ting at miste MA/SA eller lign, men det er jo slet slet ikke unormalt. Det sker jo rent faktisk for ret mange, at man mister en enkelt gang. Det er jo naturens måde, at sortere ikke levedygtige fostre fra.

Tilgengæld så syns jeg ikke vedkommende kan være bekendt at komme med sådan en dum kommentar hvis vedkommende kender til din/jeres historie. Så er det bare koldt og ondt sagt. Vedkommende burde derimod bakke dig op, og støtte dig i fx. at komme til en psykolog. Personen der har sagt sådan til dig, må mangle empati!!!

Jeg håber du/I får søgt jer noget hjælp, så i kan komme hele ud på den anden side.

Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden, samt en baby så hurtig som muligt

KH Jo

Her er hendes og morfarens kommentarer i 3 andre forskellige situationer...

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

modesty skriver:

Jesus Christ! Hvis der var en ven eller et familiemedlem der sagde sådan til mig, ville den person blive skåret ud af mit liv permanent. Sikke da en idiot.

Lidt svært det er nærmeste familie det drejer sig om... Mormor og morfar, der er med til alle familie fødselsdage og helligdage...

Anmeld

28. juli 2011

Hasselnødden

ønskebarn74 skriver:

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

Det er mere end noget sørgeligt at de kan finde på at komme med dens slags udbrud overfor andre.. uanset familietræ eller ej 

Hvad siger din mand til deres udbrud?

Min ville mene det var dybt respektløst og han ville vælge fra frem for til, hvis jeg fortalte ham hvordan de talte til mig eller han selv havde hørt dem tale sådan til mig. Det er sikkert og vist. Uanset hvor nært familie det var.

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Det er mere end noget sørgeligt at de kan finde på at komme med dens slags udbrud overfor andre.. uanset familietræ eller ej 

Hvad siger din mand til deres udbrud?

Min ville mene det var dybt respektløst og han ville vælge fra frem for til, hvis jeg fortalte ham hvordan de talte til mig eller han selv havde hørt dem tale sådan til mig. Det er sikkert og vist. Uanset hvor nært familie det var.

Han er som en lus imellem 2 negle den stakkel.. Alle hans ferier som barn og gode minder er med dem.. Ville aldrig forlange det, jeg ved de tænker på ham.. Bare den forkerte måde.. Så vi undgår dem så meget som muligt, vi ved de bliver skønne oldeforældre og det skal vores kommende børn ikke gå glip af.. Men den svier bare gevaldigt indimellem, når de lige får trådt lidt til.. Så nu må vi se hvornår det endelig er vores tur...

Anmeld

28. juli 2011

Hasselnødden

ønskebarn74 skriver:

Han er som en lus imellem 2 negle den stakkel.. Alle hans ferier som barn og gode minder er med dem.. Ville aldrig forlange det, jeg ved de tænker på ham.. Bare den forkerte måde.. Så vi undgår dem så meget som muligt, vi ved de bliver skønne oldeforældre og det skal vores kommende børn ikke gå glip af.. Men den svier bare gevaldigt indimellem, når de lige får trådt lidt til.. Så nu må vi se hvornår det endelig er vores tur...

Næeh nej, det skal man heller ikke forlange. Jeg tænkte bare på om han har fået sagt fra, for det er altså ikke ok overfor nogen af jer. Men kan godt se det, at de gode minder er forbundet med dem, det giver jo stærke bånd - dog ikke ubrydelige (mærkeligt taget i betragtning af de sure ribs, de har i munden) og hvis de ser lidt indad, kan de vel heller ikke undgå at vide hvorfor I ikke henvender jer til dem så ofte.. man vil jo helst være sammen med folk, der bidrager med noget varmt, rart og dejligt..

Anmeld

28. juli 2011

SpunkenJo

ønskebarn74 skriver:

Lidt svær at sortere fra... Det er hans mormor...

Boykot hende!!!

Sådan en sur gammel k*****

Sorter hende fra!!

Hvorfor kan I ikke adoptere, hvis jeg må være så fræk at spørge

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Næeh nej, det skal man heller ikke forlange. Jeg tænkte bare på om han har fået sagt fra, for det er altså ikke ok overfor nogen af jer. Men kan godt se det, at de gode minder er forbundet med dem, det giver jo stærke bånd - dog ikke ubrydelige (mærkeligt taget i betragtning af de sure ribs, de har i munden) og hvis de ser lidt indad, kan de vel heller ikke undgå at vide hvorfor I ikke henvender jer til dem så ofte.. man vil jo helst være sammen med folk, der bidrager med noget varmt, rart og dejligt..

De har kun 2 børnebørn og det andet har ingen partner og tænker ikke på børn overhovedet.. Tror de er frustrerede fordi de gerne vil være oldeforældre.. Alle deres søskende og venner er.. Og de ved hvor meget min mand ønsker sig børn.. Tror det er der den ligger.. Ikke at det er ok..

Anmeld

28. juli 2011

SpunkenJo

ønskebarn74 skriver:

Jeg er paf

Satans møgkælling!!

Hba siger du til hende når hun siger sådan? Jeg havde skældt ud hvis det var mig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.