Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan heller ikke en gang trykke på knappen.... jo men der sker intet
Det er mærkeligt, for jeg kan sagtens
Ej jeg siger det lige videre, så kan det være der er et klogere hovede end mig, der lige kan hjælpe jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: Det er mærkeligt, for jeg kan sagtens Ej jeg siger det lige videre, så kan det være der er et klogere hovede end mig, der lige kan hjælpe jer
Prøver lige igen senere...
Hehe tak skal du have Kan være de andre ved hvad man skal gøre
(Jeg har prøvet at åbne og lukke explore og også at genstarte computeren.)
twinboys skriver: Jeg kan heller ikke en gang trykke på knappen.... jo men der sker intet
Hm, det var da godt nok underligt, så er det ikke bare min computer
EEEEJ hvor er det mystisk! Nu gik jeg ind i Chrome og prøvede - og det kan jeg godt! Explorer er altså noget underligt noget!
Katte87 skriver: EEEEJ hvor er det mystisk! Nu gik jeg ind i Chrome og prøvede - og det kan jeg godt! Explorer er altså noget underligt noget!
underligt...
Jeg har altså explore og det fungerer fint for mig hehe men godt du kan med det andet
Carina1977 skriver: Jeg har altså explore og det fungerer fint for mig hehe men godt du kan med det andet
Jamen jeg har oplevet alle mulige mærkelige ting med explorer Så nu må jeg se om den bliver ved Men ellers rigtig mange tak for hjælpen
twinboys skriver: underligt...
Ja meget Jeg har også tit problemer med explorer når det kommer til facebook.
Men jeg prøver lige at se senere, om jeg kan få det til at funge
Katte87 skriver: Jamen jeg har oplevet alle mulige mærkelige ting med explorer Så nu må jeg se om den bliver ved Men ellers rigtig mange tak for hjælpen
Det var så lidt, selvom jeg ikke var til meget hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128