Den der kanetur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2008

LineD

Hejsa alle forhåbentligt snart kommende mødre og fædre
- Og jer der allerede er så heldige...

Mig og den forlovede sad lige og snakkede igår om alle de kaneture man tager sig under projekt baby...

Men lad mig så høre, er i "kun" i kanen under æl, + det løse ved siden af?
Eller lå i der trofast hver(anden) dag under hele cyklus?

Del ud af jeres erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Mathilde

Hej Line

Den første månede efter jeg stoppede med prævention havde vi sex hver 2./3. dag. Den enden månede havde vi vidst kun sex to eller tre gange ialt. Jeg tog æl-teste og da den var positiv havde vi sex samme dag og dagen efter og ikke mere. Det gav gevindst hos os
Jeg synes hurtigt sex kan blive en pligt hvis man fastlægger det fx hver anden dag, men det er jo individuelt.

Kram fra Mathilde

Anmeld

27. december 2008

Diana...

Her var vi i kanen hverdag og nogen gange flere gange om dagen ikke fordi vi bare ville være gravide men fordi vi havet lyst til det så det var ikke pligt her...

Og 3. måned vi prøvet lykkes det så. men en tur i kanen fortsatte i samme tempo ind til det blev lidt svære pga maven så det ikke så sjovt mere...

Anmeld

27. december 2008

charlottekri

her var der ikke planlagt nogen rutine... vi gjorde det når vi havde lyst som vi altid har gjort, og det gav pote efter 7 mdr.. vi syntes ikke at der var noget der hastede, når vi var så unge som vi var, men havde da i tankerne at hvis der ikke var sket noget inden 1 år så ville vi blive undersøgt, om hvorvidt der kunne være noget i vejen.. det er jo helt individuelt hvor meget man gør ud af det, men jeg havde det bare sådan at hvis man prøver for meget så kan det være at det ikke lykkes. vi tog det som det kom

Anmeld

28. december 2008

...

Aldrig om jeg kun vil have sex fordi vi ville have barn.

Sex skal man have fordi man har lyst til hinanden, også er barnet en ekstra gode ved det

Anmeld

28. december 2008

malou

Vi spekulerede slet ikke om hvor tit osv vi skulle have sex... vi gjorde det udelukkende pga lyst og ikke pga baby projekt... men jeg blev også gravid samme måned jeg stoppede med pillerne 14 dage tog det. Jeg satte et x i min kalender hver gang vi havde været sammen... og det var næsten hver eneste dag!! men jeg kan sagtens forestille mig at det kan blive lidt kunstigt hvis man måned efter måned ikke får de dejlige 2 streger på sin test. Så begynder man vel at blive lidt små desperat!!!

Anmeld

28. december 2008

twinboys

Sex skal være af lyst og ikke pligt... Så vi gjorde det, når vi havde lyst, nogle gange tit og andre gange med lidt luft imellem...

Man skal ikke kun have sex fordi man ønsker et barn, men fordi man har lyst til hinanden og så ville det jo bare være super, at man så er så heldig at få en lille bebs med i "købet"

Majbritt

Anmeld

28. december 2008

NynneLP

Efter at vi blev enige om, at vi skulle have en baby har vi faktisk haft sex hver dag - det er ikke så meget af pligt men vi har det i hvert fald sådan, at nu må der gerne snart komme en baby.. Så det er nok en god blanding af lyst til sex og lyst til at få en baby

Nynne..

Anmeld

29. december 2008

LineD

Hehe nej nu ligger vi skam heller ikke i sengen, bilen, badet på bordet og hvor man nu ellers har lyst af pligt :p

Det vi havde oppe og vende var at jeg så tit læser herinde, under æl så er det bare med at gøre det hver anden dag

Og så tænker jeg hmmm hvad så hvis man ikke har lyst... Kan folk så sie haha shame on you i havde ikke sex hver anden dag derfor lykkedes det ikke

I lyst og nød som man siger

Vi gør det efter lyst, som så mange andre - mere eller mindre efter lysterne naturligvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.