Gode anbefalinger herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Sildefisk

Hejsa

Blev selv gift den 16 juli og havde et dejligt bryllup. Men jeg manglede nogle anbefalinger af diverse ting man skal bruge til bryllup, derfor vil jeg da gerne fortælle hvad vi oplevede som meget positivt.

Fetsen blev holdt på Tee stedet, golfresort i sorø og udover at være billigt, var maden og lokalerne til 10+ herfra  Vi havde hele førstesalen med udsigt udover golfbanerne, der var festlokalet, et rum med sofaer og bar samt en kæmpe træteresse

Fotogarfen hedder LouiseGry, super sød og dygtig, giver gerne info videre

Vi lejede en gammel citroen d2 til at køre os, den var så fin, giver gerne info videre

kom frisk med jeres erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Christina.78

dejlig tråd og samtidig brugbart..tak

Anmeld

27. juli 2011

Sildefisk

Christina.78 skriver:

dejlig tråd og samtidig brugbart..tak

tak

Anmeld

27. juli 2011

Sildefisk

28. juli 2011

Sildefisk

28. juli 2011

Isabella_mor

dejligt med en positiv tråd. og ike for at være en sur flueknepper men jeg vil bare gøre opmærksom på at det desværre ikke er tilladt at oppe sit indlæg mere end en gang om ugen...  

Anmeld

28. juli 2011

Christina.78

isabellamor skriver:

dejligt med en positiv tråd. og ike for at være en sur flueknepper men jeg vil bare gøre opmærksom på at det desværre ikke er tilladt at oppe sit indlæg mere end en gang om ugen...  

Er det ikke kun salgsindlæg?

Anmeld

28. juli 2011

Sildefisk

Der står i al fald ikke en notis om at jeg først må skrive igen om en uge og har da set mange svare flere gange om dagen på tråde der IKKE hører under salgindlæg, hvilke dette jo IKKE gør??

Anmeld

28. juli 2011

Isabella_mor

Christina.78 skriver:

Er det ikke kun salgsindlæg?

det gælder ALLE indlæg... fordi at det tager pladsen for andre indlæg på forsiden... og det er ikke fair over for de af os der holder os til reglen om en opning pr uge.. 

Anmeld

28. juli 2011

Isabella_mor

myr81 skriver:

Der står i al fald ikke en notis om at jeg først må skrive igen om en uge og har da set mange svare flere gange om dagen på tråde der IKKE hører under salgindlæg, hvilke dette jo IKKE gør??

at svare på noget i en tråd er jo heller ikke opning.. 

men det at lave et eller andet i indlægget som ikke er et svar for at få det på forsiden mere end en gang om ugen anses som "ulovlig" opning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.