Dejligt med en god JM, som man bryder sig om, og føler sig hørt af - Det betyder meget!
Jeg havde den samme JM, både da jeg ventede Bianca og Celina.
Men ingen af gangene blev det hende jeg fødte med.
Dog har min svigerinde, der fødte d. 21 juli, lige født med samme JM, som vi havde under fødslen af Celina. Og de havde samme oplevelse som vi havde - at hun simpelthen var en fantastsik behagelig, omsorgsfuld og dygtig JM.
Så HVIS en dag vi skal have en sidste lille bebs (måske om 1½-2 år, når jeg er ved at være færdiguddannet ....forhåbentlig også lige får et fast job først), så håber jeg næsten på, at få den samme JM igen, som vi havde med Celina.
Hende vi havde til fødslen med Bianca, var alt for "gammel i gårde", striks og usympatisk - Hun var kompetent og dygtig da det gjaldt, men tiden op til, da jeg kom i modtagelsen og havde veer, der var hun underminerende og direkte ubehøvlet/ubehagelig i hendes måde at tackle det/mig på, og jeg brød mig ikke om hende.
Det har meget at sige, om man føler dig godt tilpas med ens JM eller ej!
Så det er dejligt, at I har fået tildelt en god én. Så må vi bare håbe til den tid, at hun også er der, når du engang skal føde..
Åhh, dejligt med lidt nyt tøj og selforkælelse (snakker af erfaring, for jeg har også været ude og finde mig lidt nyt for nogle af mine fødselsdags-penge ;-))
Anmeld