1. jordmoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

TbCp

Har lige været til første jordmoderbesøg.
Har bare fået den SØDESTE jordmoder!!!

Vi går jo i det familiecenter og har en jordmoder derfra.
En af de gode ting er at de har ekstra meget tid, så vi var der en hel time og snakkede bare frem og tilbage, om hvem vi er, sidste fødsel og tiden efter (var sgu ved at tude over det, det sidder åbenbart dybere i mig end jeg troede, alt det med at føde for tidligt og være adskilt fra Liva de første 1 1/2 døgn), vores familier, min far, min lillesøster.
Ja bare alt muligt hvor hun lærte os bedre at kende.

Og hun tog mig seriøst omkring min frygt for for tidlig fødsel igen, i modsætning til den læge vi snakkede med efter nf som bare sagde at det jo ikke var SÅ meget for tidligt...

Så jeg håber meget at det er hende der skal med til fødslen, for hun er virkelig god!!!

Dejligt positivt besøg

Og så har jeg fået shoppet lidt graviditetstøj, jeans og en badedragt... synes ikke jeg kunne være bekendt overfor svigerfamilien at forsøge at presse min krop i den badedragt jeg har nu, når vi skal i sommerhus med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

JustAnotherName

Dejligt med en god JM, som man bryder sig om, og føler sig hørt af - Det betyder meget!

Jeg havde den samme JM, både da jeg ventede Bianca og Celina.
Men ingen af gangene blev det hende jeg fødte med.

Dog har min svigerinde, der fødte d. 21 juli, lige født med samme JM, som vi havde under fødslen af Celina. Og de havde samme oplevelse som vi havde - at hun simpelthen var en fantastsik behagelig, omsorgsfuld og dygtig JM.

Så HVIS en dag vi skal have en sidste lille bebs (måske om 1½-2 år, når jeg er ved at være færdiguddannet ....forhåbentlig også lige får et fast job først), så håber jeg næsten på, at få den samme JM igen, som vi havde med Celina.
Hende vi havde til fødslen med Bianca, var alt for "gammel i gårde", striks og usympatisk - Hun var kompetent og dygtig da det gjaldt, men tiden op til, da jeg kom i modtagelsen og havde veer, der var hun underminerende og direkte ubehøvlet/ubehagelig i hendes måde at tackle det/mig på, og jeg brød mig ikke om hende.

Det har meget at sige, om man føler dig godt tilpas med ens JM eller ej!

Så det er dejligt, at I har fået tildelt en god én. Så må vi bare håbe til den tid, at hun også er der, når du engang skal føde..

Åhh, dejligt med lidt nyt tøj og selforkælelse (snakker af erfaring, for jeg har også været ude og finde mig lidt nyt for nogle af mine fødselsdags-penge ;-))

Anmeld

27. juli 2011

TbCp

Nej man kan jo desværre ikke være sikker på at få den samme ved fødslen, men jeg håber meget de to jeg nåede at have ved Livas fødsel var også begge SÅ gode!!! Men ja det betyder SÅ meget at det er en man føler sig tryg ved og med nogle af de ting jeg har med i "bagagen" betyder det endnu mere.

Anmeld

27. juli 2011

Barbamama

Ej hvor er det godt!!! Det betyder bare så meget altså!!!!

Anmeld

28. juli 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ej hvor er det godt!!! Det betyder bare så meget altså!!!!

Ja det gør det virkeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.