Kæresten og jeg har nu været sammen i næsten to år, og har en datter på fire måneder sammen.
- Vi har lige fra vi begyndte at komme sammen været som kaniner, haft sex hver eller hver anden dag, og hvis der er gået et par dage i mellem, så kan det godt ske vi har det to gange på en dag...
Er det meget unormalt, at have så meget sex? jeg kunne ikke forstille mig det anderledes, men er begyndt at tænke meget over det. Elsker min kæreste og har lyst til ham når han har lyst til mig. 
Han er et morgen menneske, så han er ofte klar om morgenen når den lille sover, og den er jeg med på. Omvendt er jeg aften menneske, jeg kan godt lide det er mørkt og vi skal føle efter hinanden, så igen når hun er puttet til natten... så vi klar... Vi er ret gode til at skifte til aften og morgen. 

Men er det meget unormalt at det er sådan... selv under min graviditet, fandt vi løsnigner så vi stadigvæk havde sex oftere end normalen...
Da jeg var i 9 måned havde vi det måske hver anden eller hver tredje dag, mest pga jeg var øm over det hele. 
Anmeld