Opret jer som medlemmer af gruppen også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

LilleMie

Hej

Jeg kan se, at jeg har været lidt langsom og har først lige opdaget at man kan/skal melde sig ind i gruppen også.

Tænker jeg nok ikke er den eneste, der ikke har opdaget denne mulighed, selvom jeg kan se at mange allerede har tilmeldt sig. Så derfor sender jeg lige denne opfordring ud i gruppen

Det gøres ved at trykke på "Se medlemmer af februar 2012", der er lige over emneoversigten og herefter trykke på "Meld dig ind i denne gruppe".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

FogL

Done Der er godt nok ikke mange herinde, synes jeg - hvor er aktiviteten?

Anmeld

4. august 2011

LilleMie

ciepige skriver:

Done Der er godt nok ikke mange herinde, synes jeg - hvor er aktiviteten?

Jeg ved det ikke rigtig, prøver det bedste jeg kan  Synes også der er mere liv i både januar og marts, hvis man ser på antal oprettede tråde! Vi må håbe gruppen bare starter langsomt og der begynder at komme lidt mere liv herinde nu, hvor der begynder at ske meget i vores maver, kommer scanninger osv.

Anmeld

4. august 2011

FogL

LilleMie skriver:

Jeg ved det ikke rigtig, prøver det bedste jeg kan  Synes også der er mere liv i både januar og marts, hvis man ser på antal oprettede tråde! Vi må håbe gruppen bare starter langsomt og der begynder at komme lidt mere liv herinde nu, hvor der begynder at ske meget i vores maver, kommer scanninger osv.

Tja, på minmave er der i hvert fald MEGET mere aktivitet under terminsgruppen. Så forstår det ikke rigtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.