Måske jeg hører til her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Giraffen

Ja altså jeg testede positivt sidste tirsdag og skal efter egne beregninger i dag være 5+1 og ha termin ca 27. marts

Jeg ville egentlig ikke herind så tidligt da der jo er meget der ka gå galt endnu, men altså ville lige sige hej til alle herinde og håber vi bilr store og tykke lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

Ja altså jeg testede positivt sidste tirsdag og skal efter egne beregninger i dag være 5+1 og ha termin ca 27. marts

Jeg ville egentlig ikke herind så tidligt da der jo er meget der ka gå galt endnu, men altså ville lige sige hej til alle herinde og håber vi bilr store og tykke lige om lidt

Jamen velkommen til og tillykke med de to streger

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Jamen velkommen til og tillykke med de to streger

Mange tak og i lige måde

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

Mange tak og i lige måde

Hvor langt er du henne ?

Tak jeg er 7+1 og har termin d 13 marts

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Tak jeg er 7+1 og har termin d 13 marts

uuh spændende så ska du os lige om snart til lægen hva ?

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

uuh spændende så ska du os lige om snart til lægen hva ?

Ja på mandag og skal scannes på fredag glæder mig.. Hvad med dig?

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Ja på mandag og skal scannes på fredag glæder mig.. Hvad med dig?

eeej hvor dejligt

Jeg skal først den 16. august så lige nu synes jeg der er rigtig lang tid til - og har ik fået scanningstid endnu. overvejer dog at ringe til min læge når de kommer hjem fra ferie 7. august, skal man helst bestille scanning i forvejen?

Anmeld

28. juli 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

eeej hvor dejligt

Jeg skal først den 16. august så lige nu synes jeg der er rigtig lang tid til - og har ik fået scanningstid endnu. overvejer dog at ringe til min læge når de kommer hjem fra ferie 7. august, skal man helst bestille scanning i forvejen?

Tror det meget forskelligt fra sted til sted den opfattelse har jeg i hvert fald fået herinde. Men jeg bad om en tidlig scanning fordi jeg har mistet før. Men du kan jo prøve og ringe at ringe til din læge bare vent lige pludselig så er det den 16

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Tror det meget forskelligt fra sted til sted den opfattelse har jeg i hvert fald fået herinde. Men jeg bad om en tidlig scanning fordi jeg har mistet før. Men du kan jo prøve og ringe at ringe til din læge bare vent lige pludselig så er det den 16

Årh ja så ka jeg godt se det, det er jeg ked af at høre, men godt du er klar igen 

Jaa håber også tiden går hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.