Hmm... 3. lægebesøg - vidst ikke alle der er enige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

132319

Mira0911 skriver:

2. lægebesøg? Hvordan kan det være? 

Pas men det giver nu meget god mening, da det første jo kun er blodprøver og vandrejournal..

Jeg har altid syntes at de der lægebesøg var spild af tid Men ok, jeg havde UVI begge gange uden at have mærket til det, så det var jo nok meget godt at jeg alligevel kom afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Jonna1979

det er lavet om fra uge 35 til uge 32 ihvertfald her hvor jeg bor. så skal man i stedet til jordemor i uge 35

Anmeld

27. juli 2011

Mira0911

marloutti skriver:

Ja, det kan jeg godt se... Men da jeg var til den 1. lægeundersøgelse, hvor vandrejournalen blev lavet, skrev min læge udenpå den med det samme at 2. lægeundersøgelse var uge 24 og 3. var uge 34... Så der har aldrig været nogen tvivl om noget her...

Det gjorde min læge slet ikke... Dejligt at der er nogle som skriver det på... 

Anmeld

27. juli 2011

Mira0911

Jonna1979 skriver:

det er lavet om fra uge 35 til uge 32 ihvertfald her hvor jeg bor. så skal man i stedet til jordemor i uge 35

Okey... Kan godt se det er meget forskelligt... 

Anmeld

27. juli 2011

Mira0911

132319 skriver:

Pas men det giver nu meget god mening, da det første jo kun er blodprøver og vandrejournal..

Jeg har altid syntes at de der lægebesøg var spild af tid Men ok, jeg havde UVI begge gange uden at have mærket til det, så det var jo nok meget godt at jeg alligevel kom afsted

Da jeg var afsted, var jeg ved en sygeplejerske som udfyldte papirene og derefter skulle jeg bestille tid til 1. lægebesøg... Så det er vidst meget forskelligt hvordan de gør... 

Anmeld

27. juli 2011

marloutti

Mira0911 skriver:

Det gjorde min læge slet ikke... Dejligt at der er nogle som skriver det på... 

Ja, det var da fedt... Så var jeg fri for at spekulere over det...

Anmeld

27. juli 2011

Mira0911

marloutti skriver:

Ja, det var da fedt... Så var jeg fri for at spekulere over det...

Ja nemlig... 

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Jeg er lige kommet hjem fra min læge, men skulle have været afsted i sidste uge, men der havde min kvindlige læge ferie, så ville jeg heller vente en uge.

Men hos mine læger er 1. omkring 8+0, 2. 24+0 og 3 32+0. Har dog læst i den graviditets bog man for, at det normalt er uge 35, men ja lægerne laver vel deres egne rutiner efter det de lærte, da de tog deres uddannelse.

Anmeld

27. juli 2011

Muffinmus

mener det var 35+0 med begge mine:-)

Anmeld

27. juli 2011

SaNiNa

jeg skal i uge 34

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.