2. Etape er løbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Siber

2. Etape er overstået, 5,6 km strandløb på Dueodde. Det var pænt hårdt, især klitløbet de sidste 1,6 km. Men på en eller anden måde, havde jeg pænt med overskud, løb hele vejen og fik en tid på 40 min 27 sek. Jeg havde en forstilling om at jeg ville løbe den på 45 min, så jeg er pænt stolt af mig selv. Men avav mine lår i dag!!!

I aften står den på 7,8 km skovløb i Almindningen!!

Knus Siber, der måske bliver lidt bidt af dette løberri!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Stumpen

Det er simpelthen så kanon!! Synes det lyder som et lidt mere sjovt og udfordrende løb end bare at løbe på vejene...

Nu tager jeg på camping til søndag, men hepper fortsat på dig og tjekker opdateringer på søndag

Anmeld

27. juli 2011

Siber

Stumpen skriver:

Det er simpelthen så kanon!! Synes det lyder som et lidt mere sjovt og udfordrende løb end bare at løbe på vejene...

Nu tager jeg på camping til søndag, men hepper fortsat på dig og tjekker opdateringer på søndag

Tak

Ja det er faktisk lidt sjovt (troede aldrig det skulle komme ud af min mund &nbsp og selv om jeg bare har mit eget mål om at gennemføre, ja så går der sku lidt sport i det(er begyndt at gå op i løbe tider og sårn) , og jeg er pænt nervøs lige inden start hver gang!!!

Knus Siber

Anmeld

27. juli 2011

linemus

Ej, jeg synes også, det er super flot gået! Du er bare sej, Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.