Hvor meget motion ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

baby012

Hvor meget motion må man dyrke, ??? jeg går tit ture og svømmer en del. men syns altså at det efterhånden giver nogen små niv i underlivet når jeg gør det .. er det normalt ?? andre der oplever det ? 

er bange for jeg måske dyrker for meget ? når det ligefrem niver i livmoderen når jeg går en tur . 

Hjælp?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Ansemusen

Jeg fik niv og kraftige jag i livmoderen uanset om jeg gik langsomt eller hurtigt! Det er sandsynligvis ligamenterne i livmoderen som giver sig, fordi livmoderen vokser - det er helt normalt!

Anmeld

26. juli 2011

TaAsJu

Jeg træner også en del og da jeg blev gravid snakkede jeg med min læge om det og hun sagde at man meget gerne måtte træne og gerne lige så meget som ens krop kan ind til den selv siger fra.. så tag en snak med JM eller din læge om det

Anmeld

26. juli 2011

baby012

Ansemusen skriver:

Jeg fik niv og kraftige jag i livmoderen uanset om jeg gik langsomt eller hurtigt! Det er sandsynligvis ligamenterne i livmoderen som giver sig, fordi livmoderen vokser - det er helt normalt!

kender de der smerter fra når livmoderen giver sig, det ikke det samme.. det stikker mere, og flere gange i hele underlivet

Anmeld

26. juli 2011

baby012

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg træner også en del og da jeg blev gravid snakkede jeg med min læge om det og hun sagde at man meget gerne måtte træne og gerne lige så meget som ens krop kan ind til den selv siger fra.. så tag en snak med JM eller din læge om det

okay, det var altid noget . ville også hade at stoppe med det :/ 

er jo lidt bange for at det netop er kroppen der siger stop med de der små smerter 

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

Så skal du selvfølgelig lytte til din krop! Hvis du tror det kan være stopsignaler, synes jeg du skal stoppe. Men snak evt. med din jordemoder om det! Man burde jo sagtens kunne træne under sin graviditet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.