første tegn på liv eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2008

SaNiNa

Vi var til julefrokost hos kærestens familie i går hvor jeg lifge pludselig mærker et eller andet underligt i maven som en bold der køre rund eller et lile niv... det varede kun meget få sek... svigermor og en anden mente ikke det kunne været et spark da jeg kun lige var går ind i uge 17 men så da vi kørte hjem fik jeg den sammen følelse igen... kæresten er helt sikker på at det godt kan være tegn på liv... slog det lidt hen som aftenn gik her hjemme med at kigger på babysengen, her så tidlig til morgen vågnede jeg så igen af den sammen følelse bare meget kraftiger...

Nu er mit spørgsmål så søde piger om det er tegn på liv eller bare luft i maven som svigermor mener...?

er 17+1 i dag men er sikker på jeg er 6 dage længere henne i forhold til æl ovs.

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

A.

jo det kan godt være den lille du kan mærke..har selv mærket baby da jeg var omkring 18 uger henne

Anmeld

27. december 2008

malou

du kan sagtens mærke liv fra uge 17.. nogle før, andre senere. glæd dig... fra nu af mærker du liv tit og snart hver eneste dag!!! helt fantastisk. Jeg havde det faktisk lidt sådan da jeg endelig langt om længe havde født, savnede jeg ham inde i maven... hihi.. men nu er jeg bare en lykkelig nybagt mor

knus malou

Anmeld

27. december 2008

twinboys

Jeg vil sige liv... De første gange mærkes det lidt som små bobler... Og så bliver det senere til spark...Sådan en skøn følelse

Majbritt

Anmeld

27. december 2008

Mutti2

sagtens sagtens Jeg mærkede liv 17+0 Jeg har også før hørt om folk der havde liv i uge 16.... Så det er højst sandsynligt det. Den skønneste følelse Nyd det, for senere kommer du til at savne det

Anmeld

27. december 2008

monstar99

jeg var også i omkring uge 16-17 stk da jeg fik bublen i maven og de første små pluk veer.

Så tror da den er god nok

Synes det var lidt ligesom at have et boblebad i maven.

Held og lykke

Louise Uge 41+3

Anmeld

27. december 2008

SaNiNa

er helt sikker på det er den lille som er aktiv for har haft nivet noget der engang mere i dag.... hvor er det bare helt vild underligt...

Sanne

Anmeld

27. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ih, hvor dejligt, det er bare den skønneste fornemmelse

Nu går det stærkt, om inden så længe kan kæresten også mærke det.

Var selv 18 uger henne da jeg begyndte at mærke liv første gang.

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.