er det plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

håber snart det er os

er det plukveer jeg har får nogen menstrations smerter som kommer en gang i mellem men er hurtig væk igen

er 34 uger

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

er det plukveer jeg har får nogen menstrations smerter som kommer en gang i mellem men er hurtig væk igen

er 34 uger

på forhånd tak

Det lyder ikke som de plukveer jeg har oplevet - men jeg har samtidigt fået at vide, at de godt kan følels lidt som menstruationssmerter når man kommer tættere på termin!  (jeg har ikke selv oplevet det endnu)

Du fornemmer ikke, at det er ligamentsmerter?

Anmeld

26. juli 2011

håber snart det er os

Katte87 skriver:

Det lyder ikke som de plukveer jeg har oplevet - men jeg har samtidigt fået at vide, at de godt kan følels lidt som menstruationssmerter når man kommer tættere på termin!  (jeg har ikke selv oplevet det endnu)

Du fornemmer ikke, at det er ligamentsmerter?

det kan det godt være jeg troede bare det kunne være plukveer

kan du fortælle hvordan dine  føles ???

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

håber snart det er os skriver:

det kan det godt være jeg troede bare det kunne være plukveer

kan du fortælle hvordan dine  føles ???

Det kan måske også være

For mig bliver maven/livmoderen helt hård og rund og føles stram. Jeg mærkede rigtig meget til dem for nogle uger tilbage, men det er meget begrænset nu. Dog er der ting der provokerer min livmoder såsom når jeg bukker mig, eller sex Så trækker hele systemet sig sammen hehe.

Anmeld

26. juli 2011

håber snart det er os

Det kan måske også være

For mig bliver maven/livmoderen helt hård og rund og føles stram. Jeg mærkede rigtig meget til dem for nogle uger tilbage, men det er meget begrænset nu. Dog er der ting der provokerer min livmoder såsom når jeg bukker mig, eller sex Så trækker hele systemet sig sammen hehe.

tak for dine svar

nu tror jeg at jeg er med

ligamentsmerter er som menstrationssmerter ik ??

plukveer er når maven trækker sig sammen og bliver hård ??

Anmeld

26. juli 2011

Kofoed.

Skal du ikke snart til jordemoder igen?

Mine plukveer minder meget om Katte87. Og jeg har dem meget ofte (døgnet rundt) og mest om aftenen.

Har ladet mig fortælle, at ligger det i bunden af maven og er mens agtigt, så er det en ve, men dine lyder meget ureelmæssige og slet ikke særlig slemme, så aner ikke om det er plukveer/snydeveer eller måske endda begyndede veer. <- derfor spørger jeg om du snart skal til jordemoder, tror hun kan komme med en bedre vudering.

Bliver det reelmæssigt og kan du tage tid på dem, så ring til FG.

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

håber snart det er os skriver:

tak for dine svar

nu tror jeg at jeg er med

ligamentsmerter er som mensrationssmerter ik ??

plukveer er når maven trækker sig sammen og bliver hård ??

Velbekommen

Tja, det kan man vel godt sige, det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det Har dog hørt, at plukveer godt kan begynde at gøre mere ondt, jo tættere man er på termin. Så prøv at læg mærke til hvordan livmoderen er, når du mærker smerterne.

Det kan være, at Mira0911 eller Sanne og Nicklas (eller andre) kan svare bedre - de har jo prøvet det hele før!

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Skal du ikke snart til jordemoder igen?

Mine plukveer minder meget om Katte87. Og jeg har dem meget ofte (døgnet rundt) og mest om aftenen.

Har ladet min fortælle, at ligger det i bunden af maven og er mens agtigt, så er det en ve, men dine lyder meget ureelmæssige og slet ikke særlig slemme, så aner ikke om det er plukveer/snydeveer eller måske endda begyndede veer. <- derfor spørger jeg om du snart skal til jordemoder, tror hun kan komme med en bedre vudering.

Bliver det reelmæssigt og kan du tage tid på dem, så ring til FG.

Jah, det var også det jeg kom til at tænke på. Det kan man så håbe slet ikke er tilfældet!

Har du stadig mange plukveer? Jeg synes godt nok de kan blive belastende.

Anmeld

26. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, det var også det jeg kom til at tænke på. Det kan man så håbe slet ikke er tilfældet!

Har du stadig mange plukveer? Jeg synes godt nok de kan blive belastende.

Ja ja, vi ville lige gå op til Kiwi (en lille kilometer væk fra hvor vi bor), når 50 meter ned af vejen og så må vi vende om, jeg kunne ikke få vejret ordenligt pga af en haftig plukve, den er stadig ikke gået helt over og så hjælper det ikke, at hun ligger med hoved helt oppe i min højre lunge.

Men hverdags ting såsom "tøjsammenligning" er en kamp, for sivan den livmoder giver problemer, men ak, jordemoder i over morgen, SKØNT.

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Ja ja, vi ville lige gå op til Kiwi (en lille kilometer væk fra hvor vi bor), når 50 meter ned af vejen og så må vi vende om, jeg kunne ikke få vejret ordenligt pga af en haftig plukve, den er stadig ikke gået helt over og så hjælper det ikke, at hun ligger med hoved helt oppe i min højre lunge.

Men hverdags ting såsom "tøjsammenligning" er en kamp, for sivan den livmoder giver problemer, men ak, jordemoder i over morgen, SKØNT.

Hold da op! Det er jo helt vildt! Det er utroligt, at ens krop kan opføre sig sådan!

Jeg synes endelig at mine plukveer har skruet ned for styrken, men jeg kan bestemt godt mærke, når jeg har brugt kroppen for meget.

Jeg skal også til jordemoder i overmorgen! Det bliver rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.