graVitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Alba

Hvilke vitaminer har i valgt at tage under graviditet og hvorfor? man får hele tiden anbefalet så meget så tænker lidt at håndplukke det vigtigeste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Mor til Mike

Alba skriver:

Hvilke vitaminer har i valgt at tage under graviditet og hvorfor? man får hele tiden anbefalet så meget så tænker lidt at håndplukke det vigtigeste.

Tager Gravitamin :-)

Anmeld

26. juli 2011

Giraffen

Alba skriver:

Jeg startede med Multivitamen men så snakkede jeg med dem i Matas der sagde at dem i gravitamin var ret godt sammensag

Så jeg har købt Matas egne der får man 180 tabletter for 100,- (man ska ta to om dagen) og det synes jeg er ok.

Følte mig snydt da jeg havde købt en masse folsyre-tabletter og så ku man få dem alle mulige steder også

Anmeld

26. juli 2011

banditten2011

Alba skriver:

jeg tager GraVitamin

Anmeld

26. juli 2011

Frøken J.

Alba skriver:

Startede med gravitamin, men de koster røven ud af bukserne, og matas har nogle gravid vitaminpiller, som indeholder PRÆCIS det samme, men er langt billigere.

Derudover Gravijern, kalk og fiskeolie

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jeg spiser kun gravitamin og selvfølgelig jern (Aminojern, der er mere skånsomme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.