lidt flere kager fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

celkt

et enkelt billede af min prøvekage til min 30 års fødselsdag der kommer lige om lidt. Dem er med mandelchokoladebunde og baileycreme. Virkeligt yums...

Og så en fødselsdagskage til en af pigerne herindefra's datter, der bliver 1 år. Temaet lød på prinsesser... hihi

Den er med lyse bunde, hindbærmouse og tobleronecreme og smurt op med smørcreme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

roenlund

Hvor er de bare rigtig finde,især prinsessekagen...

hvor lang tid før laver du kronen???

Anmeld

26. juli 2011

MetteS81

celkt skriver:

et enkelt billede af min prøvekage til min 30 års fødselsdag der kommer lige om lidt. Dem er med mandelchokoladebunde og baileycreme. Virkeligt yums...

Og så en fødselsdagskage til en af pigerne herindefra's datter, der bliver 1 år. Temaet lød på prinsesser... hihi

Den er med lyse bunde, hindbærmouse og tobleronecreme og smurt op med smørcreme.

Hvor er det bare nogle flotte kager!!! Hvad sker der herinde, der er flere der nærmest er eksperter i det!

Hvad laver du figurerne af?? Jeg må altså til at prøve selv...skal måske lave min nevø´s dåbskage, og den skal altså være lige så fin som alle dem jeg efterhånden har set herinde!  

Anmeld

26. juli 2011

celkt

figurer og pynt er lavet ca en uge i forvejen og lavet af fondant, som jeg har købt færdigt og selv farvet ind og formet.. Man kan sagtens lave det selv af skumfiduser, men det er min erfaring at til finere arbejder som bogstaverne, er det købte bedst.

og tak

Anmeld

26. juli 2011

FjolleTrold

Hatten af for jer, der kan sådan noget. Er virkelig imponeret - MUMS.

Anmeld

26. juli 2011

mor til lille emma

Waw;-) hvor er den flot! Du da bare vildt dygtig.;-)

Anmeld

27. juli 2011

SussieThyssen

Waaauuu..hvor er de flotte...du burde jo være blevet konditor min skat

Hvor er kronen med sommerfuglen bare fantastisk

Anmeld

27. juli 2011

celkt

næh. ikke konditor, for gider ikke leve af det... ;-)

men det er hyggeligt, - det er det...

hvis der er andre på fyn, der skal bruge en til en eller særlig lejlighed, vil jeg gerne hjælpe... jeg kan godt lide at få lidt mere øvelse... hehe

Anmeld

27. juli 2011

Muffin_girl

celkt skriver:

Ej hvor fint. Bliver helt sulten ..  

Anmeld

27. juli 2011

foto på lærred

Hvor er de bare flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.