Føler jeg skal lave nr 2 hele tiden, tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.296 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

er lige anonym, for syntes det er lidt små pinligt dette spørgsmål

Jeg er 39+5 og har hele dagen rendt på toilettet fordi det føles som om jeg skal lave nr 2 ... men det skal jeg ikke!???

føler bare jeg SKAL så meget.. men der er ikke noget??

Er det mon tegn på at fødsel nærmer sig, eller hvad tror i?

har  oplevet det samme?

knus anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Jolene

Jeg følger lige lidt med her. Har det ikke helt på samme måde, men synes virkelig at baby tynger ned ad! Er 38+4. Min teori er, at jeg har mild bækkenløsning, eller jeg er et par cm åben, og det derfor føles, som om jeg har en sten i bækkenet. Skal virkelig koncentrere mig, når jeg rejser mig op. Det er først kommer her i går aftes, og i nat har jeg haft svært ved at sove, vende mig, og komme ud af sengen. Har også haft nogle korte jag og svien i bækkenet. Vil lige tilføje, at der ikke er nogen problemer med vandladning, og min urin lige er blevet tjekket

Anmeld

26. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

hej piger.

er lige anonym, for syntes det er lidt små pinligt dette spørgsmål

Jeg er 39+5 og har hele dagen rendt på toilettet fordi det føles som om jeg skal lave nr 2 ... men det skal jeg ikke!???

føler bare jeg SKAL så meget.. men der er ikke noget??

Er det mon tegn på at fødsel nærmer sig, eller hvad tror i?

har  oplevet det samme?

knus anonym

Man siger det er et tegn på at fødslen nærmer sig. Jeg oplevede det ikke selv. Men kroppen er i stand til at "tømme sig", inden en fødsel, for at der bliver mere plads til barnet i fødselskanalen, så det ikke er tykke tarme der fylder det hele..

Ve-støv til dig

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

weee tusind tak for svar 

Anmeld

26. juli 2011

Ryberg

altså jeg blev sat igang godt nok.. og i begyndelsesfasen før veerne ´kom.. skulle jeg også bare på toilet heeeele tiden - følte jeg.. nogen gange kom der lidt (nok tvang) .. og andre gange ikke..

Så tror altså godt det kan være en fødsel der er på vej

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.