Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
He he...
Carla snor os simpelthen om sin lillefinger så det gør helt ondt!!! I forgårs fik jeg et raseri-anfald fordi hun har fået den åndssvage idé at alle glas der indeholder noget skal tømmes ud på gulvet eller bordet. Hun tog et helt fyldt vandglas inde i stuen og vendte det på hovedet. Jeg skældte hende ud og så nåede hun lige at få fat i et andet glas. Så flippede jeg ud! Da jeg havde tørret op skulle vi ud og spise aftensmad og jeg var hidsig. Og Carla var temmelig provokerende. Så lige pludselig da jeg var allermest irriteret stikker hun sit hoved helt hen til mit, lægger det på skrå, sender mig de dejligste øjne og siger helt sukkersødt: "Hej mor. Hej. Hej. Hej mor!!! Sååå mor (hun nusser mig på kinderne) glad igen???" Ja så grinede jeg jo over hele masken og den sorte sky over mit hoved forsvandt.
Dagen efter var vi ude og køre i tog og så var Carla kravlet op på en afsats hvor man kan stille tasker. Vi satte os over til hende. Så ville hun skubbe Casper væk, men det skulle hun ikke. Så snakkede Casper lidt bestemt til hende og så gjorde hun samme nummer igen: "Hej faaaar. Hej. Hvad laver du???" Hun er sgu ikke dum. Men vi kan jo slet ikke stå for det. Hun er så dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: åhhhh jeg husker det... Hej hej hej.. Moaaaarrrrr...! Det er så sjovt, de snakker ikk om de har gjort noget forkert, me de skal prøve at lades som INGEN TING!Skønne Carla er bare for Skøn
åhhhh jeg husker det... Hej hej hej.. Moaaaarrrrr...! Det er så sjovt, de snakker ikk om de har gjort noget forkert, me de skal prøve at lades som INGEN TING!Skønne Carla er bare for Skøn
Ja de er vildt uskyldige!!!! Men jeg var faktisk glad for at hun fik mig til at grine, for jeg var dælme knotten!
Og ja hun er så dejlig!
Hæh, næhj - de er skismer snu de unger!
Sidst sagde Bianca dette til mig : "Selvom du er sur mor, så elsker jeg dig!"
JustAnotherName skriver: Hæh, næhj - de er skismer snu de unger! Sidst sagde Bianca dette til mig : "Selvom du er sur mor, så elsker jeg dig!"
Nååårh hvor er det sødt!
Ja de børn ved godt hvad de skal få at komme uden om eller få sin vilje.
Cassandra ville se tegnefilm, men havde ikke hørt efter. Så kom hun pænt hen og sagde undskyld og aede mig på kinden. Det kunne jo være hun så måtte se tegnefilm
Haaahahaha, jeg kan SE det for mig, sådan en lille sukkermås
Jamen, jeg ville absolut heller ikke kunne stå for det - og jeg HÅBER da at Jonte en dag tillægger sig sådan et trick så man kan blive mindet om at de jo "bare" er børn, og at det altså er mor der er den voksne Den med glasset der skal tømmes kører også for fuld knald herhjemme - der bliver sjaskeriet bare efterfulgt af et begejstret "HOV!!" - øhm, nej, det er så ikke "hov!" når det er 3. gang du gør det MED VILJE!!!
lion skriver: Ja de børn ved godt hvad de skal få at komme uden om eller få sin vilje. Cassandra ville se tegnefilm, men havde ikke hørt efter. Så kom hun pænt hen og sagde undskyld og aede mig på kinden. Det kunne jo være hun så måtte se tegnefilm
Ja de er skide udspekulerede!!!
Rosa skriver: Haaahahaha, jeg kan SE det for mig, sådan en lille sukkermås Jamen, jeg ville absolut heller ikke kunne stå for det - og jeg HÅBER da at Jonte en dag tillægger sig sådan et trick så man kan blive mindet om at de jo "bare" er børn, og at det altså er mor der er den voksne Den med glasset der skal tømmes kører også for fuld knald herhjemme - der bliver sjaskeriet bare efterfulgt af et begejstret "HOV!!" - øhm, nej, det er så ikke "hov!" når det er 3. gang du gør det MED VILJE!!!
Ja det er skønt når de charmer en. Og jeg er ligeglad med at hun kører lidt rundt med os. For når det er sådan meget alvor kan hun jo ikke gøre det. Men lad hende dog komme af sted med tingene engang imellem. Sådan er det sgu!!!
Og det er bare belastende med det der vandpjaskeri. Carla kørte det der "hov" når hun smed mad på gulvet! HOV! Neeej Carla!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128