Er så nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Hendemichelle

Øv, har en rigtig træls dag idag. Har bare tænkt hele dagen at der er noget galt med babyen. Tænker hele tiden på at jeg umuligt kan have testet positiv så tidligt.. 2+0, giver jo ingen mening. Og at jeg også blev rykket meget tilbage sidste gang, hvor jeg mistede. Er så bange for at dutten er væk

Er der ikke nogle af jer der har en solstrålehistorie om at blive sat 1 uge + 4 dage tilbage, ikke have særlige symptomer som kvalme osv, og som alligevel endte med en baby? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Hendemichelle

SLET ingen? 

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Hendemichelle skriver:

Øv, har en rigtig træls dag idag. Har bare tænkt hele dagen at der er noget galt med babyen. Tænker hele tiden på at jeg umuligt kan have testet positiv så tidligt.. 2+0, giver jo ingen mening. Og at jeg også blev rykket meget tilbage sidste gang, hvor jeg mistede. Er så bange for at dutten er væk

Er der ikke nogle af jer der har en solstrålehistorie om at blive sat 1 uge + 4 dage tilbage, ikke have særlige symptomer som kvalme osv, og som alligevel endte med en baby? 

Jeg er desværre ikke helt sikker på om jeg forstår, hvad du mener. Er du 2+0? For det er jo kun der æget sætter sig fast og man umuligt kan teste positivt?

Anmeld

26. juli 2011

Mettefpigen

Nu fandt jeg ud af at jeg var gravid da jeg var 4 uger henne (fordi jeg gik en uge over tiden) men jeg begyndte først at få kvalme da jeg var omkring 12-13 uger henne.....

Anmeld

26. juli 2011

Hendemichelle

Katte87 skriver:

Jeg er desværre ikke helt sikker på om jeg forstår, hvad du mener. Er du 2+0? For det er jo kun der æget sætter sig fast og man umuligt kan teste positivt?

Nej, testede positiv da jeg var 2+0 ifølge min TS. Er 8+4 idag. 

Anmeld

26. juli 2011

Mutti2B

Hendemichelle skriver:

Jeg forstår ikke helt... Mener du ikke 4+0? Når man er 2+0 så er det jo der man har ægløsning. Hvornår var din sidste mens 1. dag?

Anmeld

26. juli 2011

Hendemichelle

Mutti2B skriver:

Jeg forstår ikke helt... Mener du ikke 4+0? Når man er 2+0 så er det jo der man har ægløsning. Hvornår var din sidste mens 1. dag?

Nej, jeg mener virkelig at jeg troede at jeg testede positiv lige omkring 3+ noget - men så blev jeg rykket 1 uge + 4 dage tilbage ved en scanning - og det betyder jo så at jeg har testet positiv 2+ et eller andet. 

Min cyklus var meget mærkelig efter en SA i februar. Men måske 5-6 uger er ikke sikker. 

Anmeld

26. juli 2011

Hendemichelle

Min første mens dag sidste mens var 15 maj 

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Hendemichelle skriver:

Nej, jeg mener virkelig at jeg troede at jeg testede positiv lige omkring 3+ noget - men så blev jeg rykket 1 uge + 4 dage tilbage ved en scanning - og det betyder jo så at jeg har testet positiv 2+ et eller andet. 

Min cyklus var meget mærkelig efter en SA i februar. Men måske 5-6 uger er ikke sikker. 

Hmm, det var godt nok mærkeligt!

Men vil da lige sige, at du ikke skal være bekymret! Jeg kender masser som ingen symptomer har haft, og de har deres bebser levende i bedste velgående! Så det skal nok gå det hele

Anmeld

26. juli 2011

Hendemichelle

Katte87 skriver:

Hmm, det var godt nok mærkeligt!

Men vil da lige sige, at du ikke skal være bekymret! Jeg kender masser som ingen symptomer har haft, og de har deres bebser levende i bedste velgående! Så det skal nok gå det hele

Ja, det er så mærkeligt.. så håbede egentlig bare at jeg havde en "langsom starter" som bare ikke voksede så hurtigt, og at jeg så ville blive rykket frem til NF. Men så læste jeg noget med en der sagde at alle fostre vokser lige hurtigt så tidligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.