Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
snakkede lige med en veninde som prøvede at bilde mig ind at svesker skulle kunne sætte gang i fødslen, det eneste jeg ved om svesker er at de smager klamt og giver forfærdeligt dårlig mave.. jeg ved ikke om hun vil slå mig ihjel eller et eller andet, men svesker ? ej helt ærligt
hvad mener/ved i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dianaaa skriver: snakkede lige med en veninde som prøvede at bilde mig ind at svesker skulle kunne sætte gang i fødslen, det eneste jeg ved om svesker er at de smager klamt og giver forfærdeligt dårlig mave.. jeg ved ikke om hun vil slå mig ihjel eller et eller andet, men svesker ? ej helt ærligt hvad mener/ved i ?
intet kan sætte gang i in fødsel udover lille bebse i maven .
så jeg ville ikke spise sveskerne hvis jeg var dig
tro mig ! jeg rør dem ikke adder'badder
vil da helst gerne have min nattesøvn, og helst ikke på wc'et da
Det eneste svesker sætter gang i er da vidst en anden process i maven :-D hæhæ.
Dianaaa skriver: tro mig ! jeg rør dem ikke adder'badder vil da helst gerne have min nattesøvn, og helst ikke på wc'et da
haha det kan jeg godt forstå Ikke engang min datter vil have det. haha
næ nej, hold dem langt væk fra mig da har købt mig en pakke flødeboller i stedet for hehe
Uhm svedsker er da mums Og god kur mod forstoppelse! Min søn elsker svedskemos. Hehe
hehe svesker giver skam ikke forstoppelse, nærmere tværtimod.. og så smager de afskyeligt
hvad barnet angår så tvivler jeg på du føder ved at spise dem, selv hvis du åd 5 pakker sveskegrød.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128