Bleer, bleer, bleer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

MaybeBaby

Der er jo bare en million ting, vi snart skal tage stilling til, og nu er jeg så kommet til bleerne. ALLE siger jo noget forskelligt, og det er jo også forskelligt fra barn til barn, hvad der lige passer numserne. Så hvad gør I? Der er jo prøvepakkerne, som jeg bestemt også skal have fat i, men køber I en hel pakke bleer inden i str. newborn og så bare krydser fingrer? /Mette - som i næste uge modtager vores Leanderseng og i dag købte vi kommoden, så nu er der tid til at tænke en masse på aaaaaalleeee de små ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har jo de der gratispakker man kan få. fra libero og pampers. og ud over det har jeg købt 2 pakker pambers i str. 2. den der hedder 2-4kg. og det nøjes jeg med til at starte med. kan jo altid sende manden ud efter nogen flere.

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Ja, det er jeg godt nok også tænkt meget over

Men som udgangspunkt har vi bare bleerne fra alle babypakkerne. Det er inkl. 2 hele pakker fra henholdsvis pambers og libero i både størrelse 1 og 2. Og så har jeg fået lidt rester af min veninde som har en datter fra december.

Først når vi lige får en føling af det, køber vi flere Og så vil jeg måske prøve at købe nogle lidt billigere mærker, med mindre det går super godt med pambers/libero.

Anmeld

27. juli 2011

RiUL

Vi har også fået nogle prøve pakker fra pambers og libero, så dem tror jeg lige vi starter med. 

Og ellers har jeg hørt at dem fra Aldi skulle være gode, men ved ikke om man kan få dem i Newborn, men tror bare vi tager chancen og køber nogle, og hvis vi så ikke kan lide dem, må vi jo prøve et nyt mærke. Lidt ærgeligt at "spilde" penge på en hel pakke, hvis de ikke duer Men sådan må det jo blive  

Anmeld

27. juli 2011

SaNiNa

Vi nøjes med prøvepakkerne, Vi hvade købt alt alt for mange til Nicklas og gav de andre væk.

Når vi så skal købe køber vi libero da de sad bedst på Nicklas som lille pampers løb det ud i sidderne. og hvis det ender i aks igen så er der jo bleer på syghuset og vi fik en ordenlig stak med hjem sidste så mon ikke vi gør det igen.

Kiwi har der bummelum kort det brugte vi til de små bleer, nu er det bilka der er billigst med bleer.

men lad være at købe for mange af de helt små for de vokser rimelig stærkt de først par uger.

Anmeld

27. juli 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Vi har også fået nogle prøve pakker fra pambers og libero, så dem tror jeg lige vi starter med. 

Og ellers har jeg hørt at dem fra Aldi skulle være gode, men ved ikke om man kan få dem i Newborn, men tror bare vi tager chancen og køber nogle, og hvis vi så ikke kan lide dem, må vi jo prøve et nyt mærke. Lidt ærgeligt at "spilde" penge på en hel pakke, hvis de ikke duer Men sådan må det jo blive  

Vibel er også rigtig gode og billige (aldis) de sidder rigtig godt på næsten alle børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.