Andre med migræne symptomer under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Jemion

Som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig om der er andre der er angrebet af noget lign migræne symptomer ? Såsom Kvalme, svimmelhed, hovedpine, lysoverfølsomhed og generel utilpashed?

Har haft det de sidste 3 dage og det er simpelthen så ubehageligt.

Skal op og snakke med en overlæge i forbindelse med graviditets sukkersygen, så har jeg tænkt mig lige at svinge ned forbi jordemødrene på svangre afdelingen og hører om det er normalt at have det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

MaybeBaby

Uha, nej slet ikke! Ih, jeg synes, det er synd for dig og glæder mig til at høre en update. Sådan skal man da ikke gå rundt! :/

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Øv hvor kedeligt! Det lyder ikke til, at du har haft den nemmeste graviditet.

Håber det bliver bedre og at tiden går hurtigt frem mod september!

Anmeld

26. juli 2011

Jemion

Jeg har haft en fantastisk graviditet, tager ikke den sukkersyge så højtideligt, har været med til at give mig nogle sundere vaner Det er kun lige de sidste 3 dage der har været lidt slemme Skal nok give update når jeg har været afsted imorgen 

Anmeld

26. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Jeg har haft en fantastisk graviditet, tager ikke den sukkersyge så højtideligt, har været med til at give mig nogle sundere vaner Det er kun lige de sidste 3 dage der har været lidt slemme Skal nok give update når jeg har været afsted imorgen 

Nå, oki! Det er jeg glad for at høre.

Du må lige opdatere, ja!

Anmeld

27. juli 2011

SaNiNa

Ja det virker meget bekendt. jeg har dog ikke hovedpine, men alt det andet lider jeg rigtig meget af.

Og så kan jeg ikke køre mere får så ondt og min plukveer bliver kræftige af det. Så fra min første dag i flere uger med kun 2-3 kræftige plukveer blev det til 1000 alligevel øv øv

Er ikke så glad for du skrive du har hovedepin for det brude du ikke få af graviditeten, men det kan jo måske have noget med sukkersygen at gøre.

Håber i hver fald du finder ud af noget

Anmeld

27. juli 2011

Jemion

Så har jeg været afsted og alt er bare i tip top Det er ihvertfald ikke i forbindelse med graviditeten jeg har de symptomer men blot en mild form af migræne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.