Irriterende frygt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

stine_olesen

Kender i det at nu har det taget en 1 år at blive gravid, nu er man det endelig og så går man og har en frygt for om der nu egentlig er liv der inde, fuldstændig unødvendigt og bare noget pjat. Men er så bange for der går noget galt, hjælper ikke at ens sviger inde har haft 4 spontane aborter og at man høre om en der finder ud af at deres baby inde i maven er død i 8 mdr. øv

Samtidig går man og venter på svar om man er optaget på videregående udd. hvilket jeg håber da det ville gøre en masse ting meget nemmere.

Bare en fjollede tråd med lidt ting jeg skulle have ud.. tak fordi i læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

SjeBets

stine_olesen skriver:

Kender i det at nu har det taget en 1 år at blive gravid, nu er man det endelig og så går man og har en frygt for om der nu egentlig er liv der inde, fuldstændig unødvendigt og bare noget pjat. Men er så bange for der går noget galt, hjælper ikke at ens sviger inde har haft 4 spontane aborter og at man høre om en der finder ud af at deres baby inde i maven er død i 8 mdr. øv

Samtidig går man og venter på svar om man er optaget på videregående udd. hvilket jeg håber da det ville gøre en masse ting meget nemmere.

Bare en fjollede tråd med lidt ting jeg skulle have ud.. tak fordi i læste med.

Man skal lade være med at spilde sin tid på alle de ting som kan gå galt, og brug det på de ting som kunne gå rigtigt. 

Altså hvis man skulle gå og spekulere i alt der kunne gå galt, så kom jeg ikke ud af min seng. Fordi jeg kunne jo falde i brusekabinen, blive kvalt i min morgenmad, bidt af min hund, og så videre ... 

ALLE kender nok nogle der har mistet eller aborteret på et eller andet tids punkt og det er sq da trist, men fordi det sker for dem, betyder det ikke det sker for dig ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.