Update på politisag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

bobbles

Hej ja så må jeg hellere afsløre mig selv, det er mig der har haft en sag kørende med min eks mand. Var inde på Albertslund politigård idag, hvor min datter var til afhøring, desværre sagde hun bare nej til det hele, så det fik de desværre ikke så meget ud af, de ville os tage min eks til afhøring men var næsten sikker på at sagen snart bliver afsluttet.. hmm så håber jeg bare inderligt at han ikke har gjort noget, da hun højst sandsynligt snart skal op til ham igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Mettefpigen

Stadig forfærdeligt.... Har du selv snakket det igennem med hende igen??...

Anmeld

26. juli 2011

B&J

det lyder ikke særligt godt må man høre hvad der er sket eller et link?

Anmeld

26. juli 2011

bobbles

B&J skriver:

det lyder ikke særligt godt må man høre hvad der er sket eller et link?

sagen kort er at der var mistanke om at hun var blevet krænket seksuelt af sin far, hun sagde han havde gjort forskellige ting ved hende, men når hun ikke vil sige noget overfor politiet er der intet at gøre, selvfølgelig er det dejligt hvis der ikke er sket hende noget..

Anmeld

26. juli 2011

Carina1977

sagen kort er at der var mistanke om at hun var blevet krænket seksuelt af sin far, hun sagde han havde gjort forskellige ting ved hende, men når hun ikke vil sige noget overfor politiet er der intet at gøre, selvfølgelig er det dejligt hvis der ikke er sket hende noget..

Var det selve politiet der afhørte hende? Eller var det en med speciale indenfor afhøring af børn? Man skal nemlig gribe det an på en helt anden måde, når det er et barn vi snakker om.

Men puha det er ikke sjovt, at stå det som mor uden at kunne gøre noget :-(

Anmeld

26. juli 2011

B&J

Frøken Christiansen skriver:

Åhh nej dog, håber da slet ikke han har gjordt hende noget, ej mine tanker går til jer og håber i finder ud af og det er rigtigt eller forkert, for han skal da slet ikke ha lov at se hende hvis han har gjordt noget...

og verdens største krammer til jer

Anmeld

26. juli 2011

bobbles

Carina1977 skriver:

Var det selve politiet der afhørte hende? Eller var det en med speciale indenfor afhøring af børn? Man skal nemlig gribe det an på en helt anden måde, når det er et barn vi snakker om.

Men puha det er ikke sjovt, at stå det som mor uden at kunne gøre noget :-(

Det var en børnepsykolog tror jeg

Anmeld

26. juli 2011

Lotus86

Har hun fortalt dig at han har gjort ting ved hende?

Jeg håber inderligt ikke for din lille pige, at hendes far har gjort hende fortræd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.