Aprilsnar <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Sabsy

Har lige været til lægen, fik en lille snak ovs.. Fik regnet på min termin, og den siger 1. April 2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Giraffen

Bubbes skriver:

Har lige været til lægen, fik en lille snak ovs.. Fik regnet på min termin, og den siger 1. April 2012

tillykke

Men hvordan kan du ha været til lægen allerede?

jeg har regnet min termin ud til 27/3 '12 og jeg skal først til lægen 16.august?

Anmeld

26. juli 2011

GUSO

Tillykke.. Har selv en lille aprilsnar fra 2010 <3 <3

Anmeld

26. juli 2011

MorEllen

Tillykke ) Sjovt at du har termin d. 1. april! Jeg har læst et sted at 1. april er den dagen i året hvor flest mennesker har fødselsdag! Det er da ret sjovt!

Anmeld

26. juli 2011

Sabsy

Giraffen skriver:

tillykke

Men hvordan kan du ha været til lægen allerede?

jeg har regnet min termin ud til 27/3 '12 og jeg skal først til lægen 16.august?

Det er personlige grunde - men han valgt lige at regne ud..

Anmeld

26. juli 2011

MorEllen

Morellen skriver:

Tillykke ) Sjovt at du har termin d. 1. april! Jeg har læst et sted at 1. april er den dagen i året hvor flest mennesker har fødselsdag! Det er da ret sjovt!

Jeg må lige korrigere mig selv  her: 1. april er Norges største fødselsdag, ikke verdens

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

Tillykke..

jeg har en fætter der har fødselsdag den 1 april, og der var ingen der troede på min faster da hun ringede og sagde hun havde fået en søn..

Anmeld

26. juli 2011

Sabsy

An&Jo skriver:

Tillykke..

jeg har en fætter der har fødselsdag den 1 april, og der var ingen der troede på min faster da hun ringede og sagde hun havde fået en søn..

Kan lige se når man skriver evt på facebook at man har født - folks reaktion bliver også bare: "Aprilsnar!!".. Hehe

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

Bubbes skriver:

Kan lige se når man skriver evt på facebook at man har født - folks reaktion bliver også bare: "Aprilsnar!!".. Hehe

haha ja..

min reaktion ville ihvertfald nok blive sådan..

Anmeld

26. juli 2011

Sabsy

An&Jo skriver:

haha ja..

min reaktion ville ihvertfald nok blive sådan..

Hahahahaha ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.