Dubai skriver:
Jeg har indtil nu mærket rigtig meget liv, man har næsten skulle tro at han har prøvet at bryde ud gennem mit maveskind, men de sidste to dage har han været meget stille.
Det er ikke sådan at jeg slet ikke mærker liv, jeg kunne i hvert fald få ham til at reagere i går da jeg ''greb fat'' omkring hans hoved. Men i dag har han stortset ikke reageret til trods for at jeg prøver at puffe til ham eller sidde/ligge på andre måder, drikke noget koldt etc.
Skal man først reagere når man slet ikke mærker liv, eller også når der sker meget markante ændringer? Jeg bliver bare så bekymret for om han stadig trives derinde når han går fra at lege udbryderkongen houdini til at jeg næsten ikke mærker han er der:-S
Jeg er også 38+4 i dag. Jeg har selv for nylig puffet en del til maven, da han var meget stille. Hvis du kan få gang i bebs med puf og kolde madvarer, er det fint, men jeg ville selv være bekymret, når de ting ikke virker.
Hvis han har været stille det meste af dagen, er jeg blevet rolig igen, når jeg mærker, han har hikke. Det er stort set en hverdags ting.
Ring til dit hospital, de bliver altså ikke sure. De kan enten berolige dig, eller gerne ville se dig til et tjek.
Anmeld