Nogle der har prøvet det samme ??eller ligne
Nu det snart 9 måneder siden min ex kom og meddelte mig at han havde fundet en anden,som han havde mødt til en fest og skrevet med 3 uger over sms og som havde besøgt bag min ryk flere gange (fandt dog senere ud af de har kendt hindanden længere tid),3 måneder efter vi gik fra hindanden meddelte han mig at han var flyttet hjem til hende og hendes 2 børn og at jeg bare skulle indordne mig efter deres liv og hans nye famillie
Det skal lige siges vores forhold har været meget kaotisk med psykisk vold,druk,og følelseskoldt forhold,utroskab osv.fra hans side.han har altid været meget afgant og kold og fik mig til at tro jeg var svag fordi jeg vises følelser,så jeg har virkelig været nede i et hul.hans søn var han også lige glad med.
og selvom jeg var lettet 0g har det 1000 gange bedre i dag har jeg denne her frygtelige had over for ham og ikke mindst hende,at han lige pludselig vil sin søn og kræver alt muligt som ikke interesserede ham før,nok pga hende jeg er ret sikker på han har fortalt hende en masse løgne om mig hvilket jeg har det rigtig skidt med.
Da jeg mødte ham i sin tid fortalte han mig nemlig om flere exer der bare nærmest havde været syge i sindet manipolerende osv.og at det var derfor han havde problemer med alkolol og at han var blevet kold.
Nå men det hårdeste det er at jeg skal hente min søn hver anden weekendt ude hos dem, jeg har sagt jeg nægter at komme ind til døren og at han må aflevere ham ude i bilen hos mig,hvilket han så begynder at kritisere mig for at jeg er barnlig og svag,og at han håbede jeg ville blive mere moden med tiden, og få et venskabeligt forhold til dem som de har til hendes eks mand .jeg kan blive så gal jeg tror næppe hendes eks har behandlet hende på samme måde,men hun aner jo intet og tor jeg bare er en strid kælling.
Da jeg hentede min søn sidst var det hans farfar der kom med han,jeg skrev så til min eks hvorfor han ikke selv havde afleveret ham, han skriver så at han vil få andre til at aflevere vores søn da han ikke gider høre på at jeg blir sur over at han tillader sig at kritisere mig når jeg fortæller ham at jeg har det sværet ved situationen han har bragt mig i.
puha det er sku svært det her og jeg ville ønske jeg bare var kold og lige glad i denne situation men sådan er jeg bare ikke som menneske.
hvordan skal man komme til at få et godt forhold til dem når de har løget for mig og haft en afærre bag min ryk???
Jeg har meget svært ved at forholde mig til hvad jeg skal gøre jeg har jo ikke rigtig noget valg.