Størrelsesforvirring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

StineW

Hej piger.

Jeg skal bare lige høre om det er mig der er blevet lidt underlig eller...

Her 3½  mdr efter at have født har jeg tabt graviditetskiloene + 4,5 kg ekstra.

Det er gået rimeligt hurtigt, så jeg synes jeg har svært ved at følge med mentalt. Altså forstået på den måde, at jeg stadig ser mig som en noget større størrelse end jeg egentlig er.

Hvis jeg køber tøj, tager jeg hver gang 1-2 str for stort tøj først. Og sidste dag da jeg sorterede det tøj jeg har, kiggede jeg på en kjole og tænkte: den kommer jeg da aldrig i igen... prøvede den så, og den passede..

Synes bare at det er underligt at hjernen + øjnene kan snyde mig så meget.

Nogen der kender det?

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Clisolka

StineW skriver:

Hej piger.

Jeg skal bare lige høre om det er mig der er blevet lidt underlig eller...

Her 3½  mdr efter at have født har jeg tabt graviditetskiloene + 4,5 kg ekstra.

Det er gået rimeligt hurtigt, så jeg synes jeg har svært ved at følge med mentalt. Altså forstået på den måde, at jeg stadig ser mig som en noget større størrelse end jeg egentlig er.

Hvis jeg køber tøj, tager jeg hver gang 1-2 str for stort tøj først. Og sidste dag da jeg sorterede det tøj jeg har, kiggede jeg på en kjole og tænkte: den kommer jeg da aldrig i igen... prøvede den så, og den passede..

Synes bare at det er underligt at hjernen + øjnene kan snyde mig så meget.

Nogen der kender det?

Knus Stine

Yes! Det gør jeg også  Har faktisk også altid købt tøj 1-2 str. større end jeg egentlig havde brug for  Nok også mere det, at jeg altid har haft lidt ekstra deller rundt omkring, og hader at vise dem frem 

Anmeld

26. juli 2011

mth1987

Totalt luksus problem men sådan havde jeg det også for mange år siden, da jeg havde tabt mig en del nu er det så omvendt (bort set fra at jeg jo godt på forhånd ved jeg ikk ka være i mit gamle tøj )

Anmeld

26. juli 2011

StineW

Babymor2010 skriver:

Yes! Det gør jeg også  Har faktisk også altid købt tøj 1-2 str. større end jeg egentlig havde brug for  Nok også mere det, at jeg altid har haft lidt ekstra deller rundt omkring, og hader at vise dem frem 

Ja er det ikke typisk... hvorfor egentlig vælge tøj der er for stort for at skjule, istedet for at vælge noget i den rette størrelse og især det rette snit.

Måske skal vi prøve at støtte hinanden i at vælge rigtigt og fremhæve og ikke kun støtte mht vægttab herinde. Det blev vist lidt rodet skrevet .

Knus.

Anmeld

26. juli 2011

StineW

mth1987 skriver:

Totalt luksus problem men sådan havde jeg det også for mange år siden, da jeg havde tabt mig en del nu er det så omvendt (bort set fra at jeg jo godt på forhånd ved jeg ikk ka være i mit gamle tøj )

Ja det er et luksusproblem, men også et dyrt problem... Hold op hvor har jeg købt meget tøj de sidste par måneder, og max 5 uger efter køb, så er det for stort.

Hvis jeg nu vurderede lidt bedre inden købet mht størrelse, så ville det jo nok holde lidt længere tid.

Men nøj min søster er glad... hun arver nemlig noget af det jeg ikke kan passe.

Resten kommer til salg herinde.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.