følelser og bekymringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

er det normalt når man er blevet forældre at man sidder med en masse tårer og bare bekymre sig om sin lille pus? jeg kan græde bare ved at se på min baby! blive rigtig bekymret over andre vil holde mit barn.. bryder mig ikke for meget om at min kæreste som er fader til barnet tager hende op ? jeg får det helt skidt hvergang mit barn skal skiftes for så græder det konstant og så bløder mit hjerte, nogle gange kommer følelsen op om jeg overhovedet kan være en god mor og synes det kan være så hårdt ? men jeg vil for alt i verden ikke af med min lille skat.. er det normalt sådan om jeg tænker og har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

er det normalt når man er blevet forældre at man sidder med en masse tårer og bare bekymre sig om sin lille pus? jeg kan græde bare ved at se på min baby! blive rigtig bekymret over andre vil holde mit barn.. bryder mig ikke for meget om at min kæreste som er fader til barnet tager hende op ? jeg får det helt skidt hvergang mit barn skal skiftes for så græder det konstant og så bløder mit hjerte, nogle gange kommer følelsen op om jeg overhovedet kan være en god mor og synes det kan være så hårdt ? men jeg vil for alt i verden ikke af med min lille skat.. er det normalt sådan om jeg tænker og har det?

Det er meget normalt... Dog ikke i den grad som du beskriver det.... For jeg er enormt pylret, men min kæreste for altid lov til at holde vores søn og jeg begynder bestemt ikke at græde ved dette...

Det er normalt at du i starten vil holde din baby tæt ind til dig hele tiden... Og helst ikke vil have at andre rører ved hende (udover faren) Men måske du skulle høre din læge om hvorfor du gør som du gør... For uden at du ved det, kan du jo have en lille depresion på vej? Og så er det meget bedre at tage den med en psykolog inden det bliver slemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.