Molo flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. september 2011

antzara

Ja  måske til min datter der på nuværende tidspunkt bruger str. 146, men tænkte at str. 152 er ok. Er det muligt at komme og prøve dragten alt efter hvor i bor? Vh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Lone Jakobsen

ku måske også godt være int. hvis du ikke får den solgt til antzara

Anmeld

24. september 2011

CamillaSoefelt

antzara skriver:

Ja  måske til min datter der på nuværende tidspunkt bruger str. 146, men tænkte at str. 152 er ok. Er det muligt at komme og prøve dragten alt efter hvor i bor? Vh Anja

Jamen selfvølgelig. Vi bor i Birkerød - Nordsjælland? Hvad med Jer?

Anmeld

24. september 2011

CamillaSoefelt

Lone Jakobsen skriver:

ku måske også godt være int. hvis du ikke får den solgt til antzara

Ok så finder jeg lige id af det og vender tilbage hvis hun ikke er int?

Anmeld

24. september 2011

Lone Jakobsen

CamillaSoefelt skriver:

Ok så finder jeg lige id af det og vender tilbage hvis hun ikke er int?

bare helt okay. synes den ser rigtig lækker ud, og har vist en søn der kan passe den

Anmeld

24. september 2011

CamillaSoefelt

Lone Jakobsen skriver:

bare helt okay. synes den ser rigtig lækker ud, og har vist en søn der kan passe den

Hej. Vedr flyverdragten. Hende den anden har ikke svaret? Så ved ikke om hun er int eller hvordan? Men hvor bor I? Og vil I komme og prøve den hvis det er?

Anmeld

24. september 2011

Lone Jakobsen

CamillaSoefelt skriver:

Hej. Vedr flyverdragten. Hende den anden har ikke svaret? Så ved ikke om hun er int eller hvordan? Men hvor bor I? Og vil I komme og prøve den hvis det er?

jeg bor mellem Herning og Holstebro, så den skal sendes hvis det er. ved du hvad den vejer og hvad det evt. vil koste at sende den?

Anmeld

24. september 2011

CamillaSoefelt

Lone Jakobsen skriver:

jeg bor mellem Herning og Holstebro, så den skal sendes hvis det er. ved du hvad den vejer og hvad det evt. vil koste at sende den?

Det ved jeg faktisk ikke? Kan veje den imorgen for dig hvis det er? Men hvis det var mig havde jeg valgt og få den sendt dom pakke for en sikkerheds skyld?

Anmeld

25. september 2011

CamillaSoefelt

Lone Jakobsen skriver:

Halløj... Har lige forsøgt og veje den, men det er mission impossible, hehe Badevægten registrerer ike at der er noget og køkkenvægten er for lille, hihi..

Men gætter på den er under 1 kg, måske en 800-900gram? Og så vejer kassen nok også til..

Men i Blockbuster kan man sende pakker med GLS, og der kan du få den sendt afsted for 75kr mener jeg det er?

Så det ved jeg ikke om du vil?

Anmeld

25. september 2011

Lone Jakobsen

CamillaSoefelt skriver:

Halløj... Har lige forsøgt og veje den, men det er mission impossible, hehe Badevægten registrerer ike at der er noget og køkkenvægten er for lille, hihi..

Men gætter på den er under 1 kg, måske en 800-900gram? Og så vejer kassen nok også til..

Men i Blockbuster kan man sende pakker med GLS, og der kan du få den sendt afsted for 75kr mener jeg det er?

Så det ved jeg ikke om du vil?

ku vi så sige 500 inkl. hvis det er?

kan først give dig endeligt svar imorgen, for der skal jeg ha hentet vintertøjet ned og se om den gamle passer endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.