Hej allesammen

Jeg søger en legekammerat til min søn. Han er meget sensitiv og kan hverken håndter Ja, vuggestue, eller legestue, men jeg kunne godt tænke mig at han forsigtig blev socaliseret*staves. Men det skal helst være et barn der ikke er for for voldsomt, da Charlie, ikke er så godt til berøring og nemt bliver forskrækket, men er han tryg er han en eventyrlysten vildbasse. Han er 13 mdr og kan gå, dog ikke alt helt sikkert endnu. Vi bor i søborg, så det skal helst være tæt på da han ikke kan håndter at tage offentlig transport og jeg har ikke kørekort
Han har lige ledes et dårligt immunforsvar og er derfor meget ofte syg og vi tager en del forholdsregler da det nærmest er umuligt at få ham rask når han først er blevet syg.
Det skal siges at man er nød til at have en del tålmodighed med os, da vi ofte er nød til at melde afbud, hvis han har fået høj feber(sker desværre tit) eller han er overstimuleret, og så har vi en meget skema lagt hverdag, får at få det til at fungere.
Hvis i er nået helt her til og stadig kunne være interesseret må i meget gerne skrive
Knus Charlie og Kristine
Anmeld