Dårlig elevatoroplevelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Juniors mor

Iiihhhh hvor blev jeg sur i dag >(>(
Jeg står i kø og venter på elevatoren nede i metroen i KBH. Der står en barnevogn foran mig og så nogle mennesker bagved.
Det skal lige siges, at elevatoren er forbeholdt kørestole, barnevogne og gangbesværede. Der er rulletrapper hele vejen op fra Metroen så det er ikke fordi det er fysisk hårdt for nogle at komme op...!!
Nå men altså da elevatoren så kommer, ruller vi to barnevogne, som jo står forest ind. Begge vogne er lidt brede og vi står og lirker lidt for at få dem ind ved siden af hinanden. Pludselig kommer en af de damer der stod bagved i køen hen og begynder at skubbe og presse på styret af min barnevogn og siger:"skub dog de vogne ind så vi alle sammen kan være her - i unge mødre er simpelhen bare så egoistiske!"
Jeg er normalt et meget fredeligt og roligt væsen, MEN der er fandeme ikke nogle der skal skubbe til MIN barnevogn med MIT barn i og samtidig kalde mig egoistisk!!!!>( -Og vognen kan jo for H ikke komme længere ind!!!!
Jeg bliver total overrasket og siger til hende om hun dog godt vil få grapperne væk fra min barnevogn, så vi kan få vognene og os selv arrengeret i elevatoren!!! og så spørger jeg om hun da er gangbesværet siden hun ikke tager rulletrapperne!!!
Hun får sig klemt ind i elevatoren mens hun bliver ved med at sige til os:"hvor er i bare nogle egoistiske unge mødre"
Altså helt ærligt!!! Da vi går ud af elevatoren skubber hun lidt til min vogn og jeg er SÅ tæt på at lange hende en!!! Ihhhh hvor var jeg rasende >(>( Og samtidig så overrasket over hendes opførsel!!! Bagefter er jeg så irriteret over at jeg ikke fik sagt en masse grimme ting til hende, men jeg var sku nærmest mundlam, fordi jeg blev så overrasket!!!
Hvis jeg møder hende igen har jeg en masse grimme ting at fortælle hende!!!!!
Er der andre der har oplevet sådan en negativ indstilling overfor mødre og deres barnevogne.....???

Helle - der stadig er så harm over elevatoroplevelsen at hun næsten ryster indeni >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Sille

Ej hvad sker der dog... hvor sindsygt... kan godt forstå du blev helt mundlam og ik fik sagt alle de grimme ting man sku ha sagt.. hold kæft en dum k...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>(

Anmeld

27. februar 2008

Rasmine

AI!
Jeg var også blevet tosset, ,men nok så overrasket at jeg heller ikke ville kunne få sagt noget.
Sådan en KO.

Mette - henrykt over at være jyde lige nu

Anmeld

27. februar 2008

LouiseViola

For f"#¤%%&/((=/%¤¤ kan sgu godt forstå at du blev sur! Sådan en møg ko!
Kender forresten alt for godt det med elevatoren på Metro og togstationer, der er ALTID sådan nogle ikke-gangbesværede med, som lige så godt kunne tage rulletrappen! Og hvis de læser det her - SÅ LADE VÆRE MED AT TAGE ELEVATOREN HVIS DU IKKE ER GANGBESVÆREDE!
- Louise

Anmeld

27. februar 2008

Tikki

Det der er bare så typisk København...ja, jeg bor også i denne meget meget kolde og kyniske by og har gjort det i 13 år nu. Jeg oplever hver dag, at folk bander over mig og min barnevogn, ingen vil hjælpe mig op og ned i busserne, folk flytter sig ikke på gaden, de ser vredt på mig, hvis jeg står i midtergangen i Netto, de hopper ind foran mig i køen osv osv. Og sådan er det bare her - fyldt med ego´er. Jeg er SÅ træt af det, at jeg ikke kan vente med at flytte......desværre er det vist ikke lige pt. man kan sælge noget, så vi må vente.
Min mand oplevede den anden dag, at en dame faldt om på fortorvet - han kørte i bilen med Iza i autostolen, men ingen hjalp damen - gik bare forbi. Han smed bilen ind til siden, lod ungen sidde og løb over for at hjælpe. Han bad en mand om hjælp, men fik dette svar:" nej nej hende skal jeg ikke hjælpe - det der er selvforskyldt". Det viste sig at hun var fuld og helt væk, men for f......, derfor skal hun sgu da hjælpes alligevel. Min mand ringede 112 og måtte jo gå tilbage, da Iza jo sad i bilen...men hvad f.....er det for noget og sikke en holdning til sine medmennesker. Og jeg siger lige igen: "det var sgu aldrig sket i Jylland! ;) ...hvert fald ikke der, hvor jeg er opvokset!

Vil bare sige, at jeg kender alt for godt til din fustration...

/Jeanette, som har fået det vildeste kulturchok

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

øhhhhh det er ikke kun københavn det forgår i...jeg havde engang en episode inde i Salling i Aalborg...men det var da Christian var lille.

jeg kan sagtens sidde og sige du skulle havde sagt dit og dat...men det kan man bare ikke når man står der...for der er dælme så langt ned til den der pose hvor man har gemt de grimme ord i sådan en situation...sådan en so....

jeg kunne måske havde fundet på at sige...noget spydigt i retningen af...hvis du lige flytter dig...så skal jeg gå ud og hive min barnevogn op ad rulletrapperne...så du kan have din fede røv herinde...

eller måske havde spurgt hende om hun ikke kunne se der ikke var plads?

aj jeg ved det ikke...men jeg bliver bare så harm over det....men det er ikke kun over there det sker...det er skam også her i Nordjylland.

knus fra sloggi...der håber damen er grundigt flov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.