Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder, hvornår kan man se kønnet på babyen i maven?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nogen scanningsklinikker har garanti fra 14. uge og andre fra 17 uge
Vi fik scanning 16+0.. ved nogle har fået allerede til nf.. men at man så ikke kan sige det med sikkerhed,, men de fleste klinikker tilbyder vist først scanninger fra ca 17 uge mener jeg..
Ret tidligt, men det kræver noget træning og kendskab til sådan nogle bebser. Men mener det er omkring 11. uge.
Den lykkelige skriver: Vi fik scanning 16+0.. ved nogle har fået allerede til nf.. men at man så ikke kan sige det med sikkerhed,, men de fleste klinikker tilbyder vist først scanninger fra ca 17 uge mener jeg..
Okay super... tak mente jeg også fra første barn af men var ikke helt sikker
Kofoed. skriver: Ret tidligt, men det kræver noget træning og kendskab til sådan nogle bebser. Men mener det er omkring 11. uge.
Allerede?
svanen73 skriver: Nogen scanningsklinikker har garanti fra 14. uge og andre fra 17 uge
Super mange tak for svar... har godt nok et barn i forvejen men var ikke lige helt sikker...
Anonym skriver: Allerede?
Ja, men det er LANGT FRA alle scannings læger der kan eller for den sags skyld vil. Forskelle er på 30-40 grader i en vinkel, hvorimod pungen og trolden kommer i 14. uge, så er det noget nemmer at se forskel
jeg fik det afvide det NF... Det kræver en del træning... Men det er noget med hvilken vej tappen vender.... De kan vidst sige det 98 % sikkerhed, hvis de er trænet i det...
Men klinikker er det nogle steder fra uge 14 ellers så 16-17 stykker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128