32+0....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Mira0911

Så hedder det 8 uger tilbage, +/- hvis de får hende vendt rundt.... 

Vægten har stået stille det sidste stykke tid og hedder stadig +22 kg... 

Det er blevet det rene helved om natten når jeg skal sove, maven gør ondt hver gang jeg skal vende mig, pga. ligamentsmerter.. Det går, heldig er der ikke længe tilbage... 

Åh ja... Jeg sad og nussede maven igår... Pludselig siger farmand "Jeg tror fandme du har fået strækmærker på maven" Ganske rigtigt, men det er sq til at leve med, ikke noget jeg går op i... Det følger med til en graviditet... 

Lige et par dugfriske billeder... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

SaNiNa

Ja wee vi har 55 dag til termin.

Må sige min nætter heller ikke er de bedste og slet ikke nu hvor Nicklas er på ferie så vågner jeg 1000 gange mere (dog han skal hentes i dag)

Når jeg nu skal vendes om natte ca 5000 gang så må jeg ud af sengen for at vende mig pænt belastende men så passer det med jeg lige kan tømme blæren samtidig så nattesøvn hva er det. Håber så inderligt at Lille pigen bliver lige så let som Nicklas var, så jeg kan få noget nattesøvn igen.

Strækmærker har jeg ikke rigtig fået endnu, og hvis de også kommer denne her gang jamen så ved jeg jo at jeg får noget af det bedste ud af det og de bliver jo mindre synlig med tiden efter fødslen.

Farmor var lige i magasin igår for at købe noget til sig selv, men kom hjem med en masse kjoler til lille pigen og bukser og trøjer til Nicklas så stedet for noget til sig selv blev det til børnebørnene typisk (var så hende gavekort fra hende 50 års fødselsdag hun brugte på dem)

Anmeld

26. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jeg er 32+5 og jeg sover stort set ik om natten. er oppe og tisse hele tiden. samt kan jeg ik ligge ordentlig for maven. og ja ellers er jeg dårlig. er svimmel hele tiden. så jeg håber de næse 7 uger vil gå hurtigt.

Anmeld

26. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Ja wee vi har 55 dag til termin.

Må sige min nætter heller ikke er de bedste og slet ikke nu hvor Nicklas er på ferie så vågner jeg 1000 gange mere (dog han skal hentes i dag)

Når jeg nu skal vendes om natte ca 5000 gang så må jeg ud af sengen for at vende mig pænt belastende men så passer det med jeg lige kan tømme blæren samtidig så nattesøvn hva er det. Håber så inderligt at Lille pigen bliver lige så let som Nicklas var, så jeg kan få noget nattesøvn igen.

Strækmærker har jeg ikke rigtig fået endnu, og hvis de også kommer denne her gang jamen så ved jeg jo at jeg får noget af det bedste ud af det og de bliver jo mindre synlig med tiden efter fødslen.

Farmor var lige i magasin igår for at købe noget til sig selv, men kom hjem med en masse kjoler til lille pigen og bukser og trøjer til Nicklas så stedet for noget til sig selv blev det til børnebørnene typisk (var så hende gavekort fra hende 50 års fødselsdag hun brugte på dem)

Ja for den da, det er lækkert.... 

Når jeg render også på toilet TIT om natten... Som du siger, ikke meget søvn... 

Dejlig farmor... 

Anmeld

26. juli 2011

Mira0911

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg er 32+5 og jeg sover stort set ik om natten. er oppe og tisse hele tiden. samt kan jeg ik ligge ordentlig for maven. og ja ellers er jeg dårlig. er svimmel hele tiden. så jeg håber de næse 7 uger vil gå hurtigt.

Jeg ligger også bare skide dårligt om natten... Det er heldigvis snart slut... 

Anmeld

26. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ja for den da, det er lækkert.... 

Når jeg render også på toilet TIT om natten... Som du siger, ikke meget søvn... 

Dejlig farmor... 

Ja jeg har forslået manden at vi skla have et toilet lige ved siden af sengen så skal jeg ikke så lang hver nat hihi.

Ja det er dejlig som hun altid forkæler dem. nu mangler jeg snart kun strømpebukser til lillepigen og så en køredragt.

Anmeld

26. juli 2011

ønskeprinsesse2011

Mira0911 skriver:

Jeg ligger også bare skide dårligt om natten... Det er heldigvis snart slut... 

ja heldigvis. glæder mig totalt til at kan lille ordentligt om natten.

Anmeld

26. juli 2011

MaybeBaby

Ja, den hedder jo 32+2 her og heldigvis har jeg der stadig ganske fint om natten. Men det kan jo hurtigt vende, når maven jo kun bliver større men kun 8 uger tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.