1 dag over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2008

Guldet

Hej Alle..

Er nysgerrig.. Jeg havde Termin igår, og er nu gået en dag over... uhh er så spændt og utålmodig!

Jeg har slet ikk døjet med nogle store plukveer igennem min graviditet.
Kom jeres veer bare lige pludselig??

Hilsen en utålmodig kommende mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2008

Bastian

Jeg døjede heller ikke med plukveer. Den dag jeg havde termin havde jeg til gengæld menssmerter. De tiltog i løbet af dagen og blev regelmæssig og mere kraftige. Om natten blev det til regulære veer (man er ikke i tvivl om, når det er rigtige veer, er du vimmer det gør godt nok nas).

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

25. december 2008

Guldet

så jeg er ikke i tvivl når jeg får veer.. hihi :0)
er begyndt at tænke meget på fødslen nu, og er faktisk meget nervøs :0(... øvøv!!

Anmeld

25. december 2008

pusling30

Hej jeg har født 3 gange...
1 gang, gik jeg 4 dage over tid, aften inden fødslen havde jeg enormt meget uro i hele kroppen, om morgenen da jeg skulle tisse begyndte vandet at sive, og jeg fik nogle få jag (plukkeveer) Om eftermiddagen ved 16 tiden fik jeg kraftige veer men ikke uudholdelige..

2 gang skulle jeg hele dagen på toilettet og om aften begyndte veerne stille og roligt, ved midnat tog de til men ikke sindsygt smertefuldt.

3 gang, blev jeg sat i gang med et ballonkateter kl 21:00 næste morgen skulle jeg møde på hospitalet og have dem ud og have vedrop, men de faldt ud kl 7:00 og jeg havde kun plukkeveer, men da vi ankom havde jeg åbnet mig 7 cm, og stadig kun plukkeveer (mindede veerne om)

Jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor ondt veerne gør, mine veer har ikke gjort mere ondt end menstruationssmerter.

Men når der sker noget er du ikke i tvivl..

Knus Anja mor til 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.