Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
GitteC78 skriver: Tror du jeg kan passe den????
Tror du jeg kan passe den????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnjaM skriver: Det tror jeg godt, at du kan, ja.. Men du må altså også gerne bare prøve den, og så bestemme dig derefter..
Det tror jeg godt, at du kan, ja.. Men du må altså også gerne bare prøve den, og så bestemme dig derefter..
Synes den er super flot. Jeg tænker lige over det.... Ville jo være en fin kjole til f.eks. jul
GitteC78 skriver: Synes den er super flot. Jeg tænker lige over det.... Ville jo være en fin kjole til f.eks. jul
Jeg vil gerne købe den. Synes den er så flot
GitteC78 skriver: Jeg vil gerne købe den. Synes den er så flot
AnjaM skriver: Det lyder rigtig godt.. Den er også bare rigtig fin - håber, at du bliver glad for den.. Hvordan vil du gerne, at vi ordner det..?
Det lyder rigtig godt.. Den er også bare rigtig fin - håber, at du bliver glad for den.. Hvordan vil du gerne, at vi ordner det..?
Håber jeg også. Det var 120 kr ik?
Det bestemmer du. Jeg kan godt overføre pengene i morgen.
AnjaM skriver: 120, jo.. Hmm.. jeg skal til herning i morgen, og kunne sagtens lægge vejen forbi.. men ,hvis det er nemmere for dig, at overføre pengene, så gør vi bare det..
120, jo.. Hmm.. jeg skal til herning i morgen, og kunne sagtens lægge vejen forbi.. men ,hvis det er nemmere for dig, at overføre pengene, så gør vi bare det..
Jeg er hjemme hele dagen i morgen, så du må gerne komme forbi. så skal jeg nok have pengene klar
Hvornår ca?
GitteC78 skriver: Jeg er hjemme hele dagen i morgen, så du må gerne komme forbi. så skal jeg nok have pengene klar Hvornår ca?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128