Klar til dagpleje/vuggestuestart - overtøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Kaufie

Hmmm.... Hvad skal man have af overtøj til dagplejestart her midt i august?

Jeg tænker regntøj og termosæt + en bomulds-agtig jakke til de varmere dage -  tynd hue + elefanthue til blæsende dage - men hvad med fodtøj, når ungen jo ikke er gående?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

roenlund

Jeg fik at vide af dp at jeg ikke behøvede regntøj og termotøj for så længe han ikke kan gå kommer han ikke ned når det regner...

Så bare en varm trøje/jakke og fodtøj anbefalede hun et par gamle skinfutter han kunne bruge udenfor...

Anmeld

25. juli 2011

Kaufie

Ok - men græsset er jo vådt langt op af formiddagen pga dug - så selvom der er fint vejr, tror jeg alligevel der kan blive brug for regnbukser sammen med en fleece ell lign.

Men ja, skinfutter er nok gode som kravlefutter - hun har så bare ikke nogen gamle - må bare investere i to par, så hun har  til både ude- og indebrug.

Anmeld

26. juli 2011

Helman

Jeg har lige fået gjort klar ang. tøj til vuggestue. Jeg har regntøj, tynd jakke som er vindtæt og tyk jakke. Ja jeg har også flyverdragt men det er fra min store søn af.

Ang. fortøj, har jeg lige købt gummistøvler, dem med kort skaft da min dreng jo rejser op ad alt.

Ja jeg forventer nok at min dreng komme ned og kravle, også udenfor!!??? Det gjorde min store da, men det var selvfølgelg dagpleje!

Anmeld

26. juli 2011

roenlund

Helman skriver:

Jeg har lige fået gjort klar ang. tøj til vuggestue. Jeg har regntøj, tynd jakke som er vindtæt og tyk jakke. Ja jeg har også flyverdragt men det er fra min store søn af.

Ang. fortøj, har jeg lige købt gummistøvler, dem med kort skaft da min dreng jo rejser op ad alt.

Ja jeg forventer nok at min dreng komme ned og kravle, også udenfor!!??? Det gjorde min store da, men det var selvfølgelg dagpleje!

Jeg regner også med at han kommer ned at kravle udenfor, bare ikke når det er vådt... man kan jo ikke beskytte hans hænder så tror det ville blive en meget kold fornøjelse...

Anmeld

27. juli 2011

Helman

roenlund skriver:

Jeg regner også med at han kommer ned at kravle udenfor, bare ikke når det er vådt... man kan jo ikke beskytte hans hænder så tror det ville blive en meget kold fornøjelse...

Man kan faktisk få sådan nogle regnluffer med fleece foér!

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

Kaufie skriver:

Hmmm.... Hvad skal man have af overtøj til dagplejestart her midt i august?

Jeg tænker regntøj og termosæt + en bomulds-agtig jakke til de varmere dage -  tynd hue + elefanthue til blæsende dage - men hvad med fodtøj, når ungen jo ikke er gående?

Uhhh vi var på besøg i vuggestuen i går og de fortalte, at vi skulle have regntøj med. Isabella kan ikke kravle endnu - hun mangler lige det sidste med hænderne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.