Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
woww bare man var single..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M&F skriver: Hehe - det må vi jo se, om jeg kan Det er jo ikke sikkert, jeg får svar
Hehe - det må vi jo se, om jeg kan Det er jo ikke sikkert, jeg får svar
Kom lige med en update
KloksKone skriver: Hallo ladies Har en skøn bror på 25 somre som meget gerne afsættes til 1 stk. sød og kærlig kvindemenneske i Århus eller omegn. Udlært VVS-montør om nogle måneder og ønsker derefter eget hus og familie.
Hallo ladies
Har en skøn bror på 25 somre som meget gerne afsættes til 1 stk. sød og kærlig kvindemenneske i Århus eller omegn.
Udlært VVS-montør om nogle måneder og ønsker derefter eget hus og familie.
Nu har jeg en kæreste.. men sikken da en steg.. Har du hørt fra nogen af de damer der har snakket med ham? bliver da nysgerrig..
uhhh... havde du nu sagt det for 6 mdr siden så havde jeg været frisk
AalborgPigen skriver: Nu har jeg en kæreste.. men sikken da en steg.. Har du hørt fra nogen af de damer der har snakket med ham? bliver da nysgerrig..
Har talt med min bror og han har fortalt at der er nogen der har skrevet...men ikke hvem der har skrevet og hvad de har skrevet Har spurgt om en update herinde og venter spændt
KloksKone skriver: Har talt med min bror og han har fortalt at der er nogen der har skrevet...men ikke hvem der har skrevet og hvad de har skrevet Har spurgt om en update herinde og venter spændt
Ja han er godt nok en lækker steg Venter spæmdt .--
KloksKone skriver: Kom lige med en update
M&F skriver: Jeg kan da afsløre, at vi har skrevet lidt sammen idag :-) så må du spørge ham, hvem jeg er af dem Pssst...... Han virker som en rigtig sød fyr
Jeg kan da afsløre, at vi har skrevet lidt sammen idag :-) så må du spørge ham, hvem jeg er af dem Pssst...... Han virker som en rigtig sød fyr
Han har skam også nævnt dig Ville bare ikke "udlevere" nogen/dig
Pssst...Det er han osse Er stolt af at have ham som bror.
Glæder mig til at høre mere fra enten dig eller ham
Haha Det går nu nok, jeg har jo selv skrevet i debatten, at jeg har sendt ham en besked
Du får jo nok en melding, uanset hvad
Forresten - så lige billeder af din datter på hans facebook, lækker tøs
Hej (: ' Og sikke dog en sød & flot lillebror du render rundt med der! Det var faktisk min søster der har en bruger herinde der opfordret mig til at skrive til ham (: Så nu har jeg sendt ham en lille besked på Facebook! Har aldrig gjort sådan noget før ' men nu må vi se (: Kunne være super fedt hvis Kasper var klar på en bette blind date! Go' aften til Alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128