Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Er det for alle, eller kun jer der plejer at mødes? (Vil ikke trænge mig på hvis i er nogle faste der mødes)
Er det for alle, eller kun jer der plejer at mødes? (Vil ikke trænge mig på hvis i er nogle faste der mødes)
Alle må meget gerne komme!!!!!!! Dejlig hvis du vil komme helt til falster
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandorff skriver: hej, jeg har stemt for at kunne alle dage, hvis jeg er velkomen....?
hej,
jeg har stemt for at kunne alle dage, hvis jeg er velkomen....?
Ej dig gidder vil altså ikke kigge på..............................
PJJJJJAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTT
Selvfølgelig er du MERE end velkommen
Loa skriver: Nåh ja self. Men ved nemlig ikke om det er et fast arrangement for nogle bestemte, så kan jeg godt forstå i måske ikke bare vil have alle mulige andre med Ja da Kørte til Slagelse for kagedag Syntes det er begrænset hvordan mulighederne er for at møde nye mennesker, så det er jo om at gribe dem der er
Nåh ja self. Men ved nemlig ikke om det er et fast arrangement for nogle bestemte, så kan jeg godt forstå i måske ikke bare vil have alle mulige andre med Ja da Kørte til Slagelse for kagedag Syntes det er begrænset hvordan mulighederne er for at møde nye mennesker, så det er jo om at gribe dem der er
Det er ikke for nogen bestemte - overhovedet!!!! Vi er nogen stykker der har været der hver gang, men der har så hver gang også været et par nye med!
Så igen Lea du er hjertelig velkommen! Det tager 1 time og 30 min fra rådhuspladsen!
lisbeth2910 skriver: Ej dig gidder vil altså ikke kigge på.............................. PJJJJJAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTT Selvfølgelig er du MERE end velkommen
hvad hvis nu jeg bestikker dig ved at tilbyde at bage boller som jeg kan tage med...?
sandorff skriver: hvad hvis nu jeg bestikker dig ved at tilbyde at bage boller som jeg kan tage med...?
hæ hæ så lad gå da................. fnis!
Når vi har fundet ud af hvor mange vi bliver laver jeg en liste over hvem der vil tage hvad med!!!!!!
lisbeth2910 skriver: hæ hæ så lad gå da................. fnis! Når vi har fundet ud af hvor mange vi bliver laver jeg en liste over hvem der vil tage hvad med!!!!!!
super!
lisbeth2910 skriver: Alle må meget gerne komme!!!!!!! Dejlig hvis du vil komme helt til falster
lisbeth2910 skriver: Det er ikke for nogen bestemte - overhovedet!!!! Vi er nogen stykker der har været der hver gang, men der har så hver gang også været et par nye med! Så igen Lea du er hjertelig velkommen! Det tager 1 time og 30 min fra rådhuspladsen!
Hej
Andrea og jeg glæder os til at se jer igen
Vi har stemt alle dagen undtagen d. 20.8
Maria
marhemor skriver: Hej Andrea og jeg glæder os til at se jer igen Vi har stemt alle dagen undtagen d. 20.8 Maria
Jubiiiiiiiiii
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128